۱۳۸۴ بهمن ۱۷, دوشنبه

جنس خويش




دنبال كسي مي‌گشتم،

 از جنس و قواره خودم. كه، زندگيم يك‌نواخت و تكراري شده بود
شاید یکی غیر از خودم می‌تونست از وضع نجاتم بده
شایدنجاتم بده از منه بي حوصله و شاكي
شاكي! اما شاكي‌ها.

 نه از اين شاكي‌هاي معمولي كه،
بشه با زير ميزي و زد و بند موضوع را ماسمالي‌زيشن كرد
بعد عمري تازه فهميدم خودم حوصله‌ام از خودم و ادا اطفارهام سر رفته.
تازه داشتم دنبال يكي مثل خودم هم مي‌گشتم
كسي مي‌خواستم از جنس خويش
كه از خود ملول شده بودم
تا تو چه فهم كني
كه ازخود ملول شده بودم

۱ نظر:

  1. ye dastan hast ke mige, khody youyan bastan roozi neshaste bood ba mobasher khodesh, did hame mardoom be rahti daran zendgi mikonan, be yak bare shamshir keshid va hame adam ha ro be do nim kard va ham ro parakande kard rooy kore khaki, mobashersh azash porsid bary chee in kar ro kardi, khoda goft ,, akhe didam hame khob hastan o mehraban,va shayd ye rezooy eday khodi konan va bekhan ke khoda beshan, in kar ro kardam ke hala beran jofte khodeshoon ro pida konan.

    hala be nazar to mishe ro in khore khaki adam jofte khodesh ro pida kone,

    man ke fekr nemkonam,

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...