۱۳۸۴ دی ۲۹, پنجشنبه

عيب عاشق




برات بگم رزي جون
از جايي كه خاصيت عشق اين است كه عيب هنر نمايد

ميتونيم برعكس اين جملات را از
ديد يك عاشق نگاه كنيم
****
ببين من اصلا نمي خوام ببينمت
اين با ادبانه نمي خوام ريختت و ببينم هرگز بود
اما براي يك عاشق يعني
ببين چقدر مغروره
همين كارهاش ديوونه ام كرده
ميترسه از دلش با خبر بشم
بهتره ديگه همديگه را نبينيم , ادامه اين وضع غير ممكنه
ببين , داره اهلي ميشي , ترسيده يه جوري گرفتار بشه كه نتونه
بي من زندگي كنه
طفلي حق داره با اين اوضاع اقتصادي كجا جوونها مي تونند زن بگيرند ؟
وگر نه من مي موندم تنها ؟
****
هر چي ديشب گرفتمت اشغال بودي
ا: خوب ديگه حال مي كردم اشغال باشم
ا: فكر نمي كردم از اينكه اونروز اشغال بودم انقدر شاكي باشه ! داره تلافي مي كنه
وگرنه من از دلش خبر دارم

۱ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...