۱۳۸۴ بهمن ۶, پنجشنبه

لاتا الات







خدايا اگه بلد نبودي كه دلي به خاطر من خلق كني
پس دلي كه به من دادي را پس بگير تا خالي نمونه




مي دونم يه چيزهايي هست كه اگه نباشه مهم نيست و اگه باشه عالي است
يه چيزهايي هم هست بود و نبودش زياد مهم نيست
يه چيزهايي هست كه اگه باشه تو خوشبختري ,ولي اگه نبود بدبخت تر نمي شي
يه چيزي هست ، كه اگه باشه تو خوشبخت تريني , مثل : عشق
يه چيزي هم هست كه اگه نباشه تو بدبختي , چون عشق نداري



هر بار فكر مي كنم 

خيلي زرنگم و دارم سر طرف و گول مي مالم
درست همان زماني بوده كه او هم فكر مي كرده , داره سرم را گول مي ماله



گفتند : ماه رمضان است , ماه خداست !
گشتم و در تقويم روز و ماه هاي خدا را علامت زدم 

تا باقي ايام
به حال خود باشم


اگر روزي كه به دنيا آمدم 

گفته بودند چه مسير دشواري در پيش دارم
شايد از همان راه برگشته بودم


دفتر خاطرات عشقي تمام شد و دفتري نخريدم تا مجبور نباشم
دنبال عشق بگردم

هميشه عاشق سايه ها مي شدم , عشق هاي كوتاه تا روشني آفتاب
كه سايه ها مي رفتند

از فواره ياد گرفتم : هميشه بپرم حتا اگر :ا
هرگز قدم به آسمان نرسه

۱ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...