۱۳۹۲ شهریور ۲۵, دوشنبه

ختم داستان کاستاندا

      







وقتی گلی را به قصد نشر می‌نوشتم، متوجه شدم مجموعه‌ی نفهمیدن‌های غلط غلوط دوران بچگی، هم‌چنان با من و ترکم نکرده
چه بسا این مجموعه به قیمت همه‌ی مسیر تا این‌جا و باقی‌مانده‌ی راه تمام بشه
از جایی که خودم را در برابر کسانی که چیزی به غلط از من شنیده باشند مسئول می‌دونم
از همین رو این پست را هم‌چنان به دنبال ایمیل ناشناس در این‌جا قرار می‌دم
من هرگز نتونستم به تمام کاستاندایی بشم چون، از بچگی آینده‌ای را در هنگام خواب می‌دیدم که هنوز دور بود و گاه سال‌ها بعد 
به تعبیر نشست یا دوباره و در حقیقت فیزیکی تجربه شد
و در قانون شمن، آینده و طرح خالق برای آفرینش و روح و او و ...... معنی نداره
نمی‌تونم تجربیات ملموس خودم را به نوشته‌هایی بدم که اون‌ها هم به من جواب داده
اما نه به تمام
بخشی از ماجرا رمز گشایی شد
باقی را در قرآن دیدم
برای همین هرگز نمی‌تونم به تمام تابع قوانین ناوال حرکت کنم 
از آن بخشی که سود بردم، درس گرفتم و هم‌چنان استفاده خواهم کرد
مثل مرور، یا تنسگریتی
اما مسیر من نخواهد بود

برای روشنی بیشتر بد نیست اگر بخاطر خودت وقت بگذاری و این چند کلیپی که در یوتیوپ هست و تهییه شده در بی‌بی‌سی لندن، درباره کاستاندا، عاقبت راه و ناوال‌های زن از جمله فلوریندا دانر موجوده را با دقت تمام ببینی. لطفا. خواهش می‌کنم. هر کدوم از شما که هنوز درگیر کارلوس هستید این چند کلیپ را ببینید

قاعدتا باید ختم داستان کاستاندا   باشه
غیر از این هم از گردن من دور که هر چه باید ، را گفتم




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...