۱۳۹۲ شهریور ۲۵, دوشنبه

رنج توهمی دنیا












هیچ‌گاه، هرگز در هیچ مکان ادعا نکردم، چیزی می‌دونم. از آینده خبر دارم و یا هر چه
اصولا برای انسانیت به سبب حضور روح الهی حرمت قائلم
همه را محترم و وجهی از خدا می‌دانم
نمی‌دونم کی من به شما گفتم خاصی؟ یا اصولا کی هستی؟
  در تمام کتاب گلی. در تمام پست‌های این وبلاگ به همه گفتم، انسان خدا
خاصانی که از خاص بودن خویش بی‌اطلاعیم
از جمله من و رنج‌های حقیر انسانیم که به وضوح درباره‌شان می‌نویسم و چیزی پنهان ندارم
اگر کسی دلش می‌خواد خود کشی کنه، به ضعفش می‌رسه
من هم خیلی ار مواقع این حس را داشتم، اما با توهمان زندگی نکردم
می‌فهمم این از حالات حقیر و خفت بار ذهن بشری‌ست و برش مسلط می‌شم
تو بگو در طی شبانه روز چند نفر به خودکشی نمی‌اندیشند؟
مگر من مسبب آن‌ها هستم؟
این‌که شما دلت بخواد از نوشته‌های من برداشت شخصی خودت را داشته باشی، مشکل شما و ذهن شماست
من یکی مثل همه هستم که به چرایی و چگونگی خودم می‌اندیشم
بعد از هزار سال هنوز خودم را هم نشناختم و هر روز مچی تازه ازش می‌گیرم
همه‌ی شما به خوبی از این احوالات من آگاهی دارید
بیش از این حرفی برای گفتن ندارم
به نظرم شما سخت درگیر توهماتی و من هم قسم خوردم به هیچ ایمیلی پاسخ ندم


خواهش میکنم جواب ایمیلمو بدین . این سوالا 2 3 ساله منو درگیر کرده . هیچکسیم نیست جوابشونو بده . مثلا این ..: من واقعا کیم که شما گفتین خاصم ؟ چرا خاصم ؟ سرنوشتمو میدونین ؟ دستتونو میبوسم ، در 1 نامه قاطع و کامل ، جوابمو بدین ، منم برم دنبال کارم .

   
میدونم با خودت قرار گذاشتی به هیچ وجه با من ارتباطی نداشته باشی ، یا یه چیزی شبیه این ، ولی تروخدا ، دارم نابود میشم ، احتیاج به نور هدایت کننده ای دارم . دارم تو این تاریکی خفه میشم . هیچ دوست و زبون فهمی نیست . هر روز فکر خود کشی به فکرم میاد .. تا از گفتگوی درونی راحت شم . ولی اینکارو نمیکنم .. به امید روزی که وقتی زندم بتونم متوقفش کنم . به نظر شما اونروزو میبینم ؟ شما اگه آینده رو میبینی ، میتونی تو زمان سرک بکشی تروخدا نوید روز خوش رو به من بده . هر روز به طور داغونی زندگی میکنم . تروخدا بیا به من بگو تکلیف من چیه ؟ من باید منتظر مبارز مرگ یا کسی باشم ؟ یا همین آدم داغون باید گلیم خودشو از آب بکشه بیرون تنهایی ؟ تروخدا فقط همین یه ایمیلمو جواب بدین ، شما اگه ولم کنین ، دیگه هیچ انسان با درک بالایی نمیشناسم . این یعنی بدبختی اینم بگم خیالتون راحت شه ، شما هیچ مسئولیتی نسبت به من ندارین و نخواهید داشت . فقط جواب این ایمیل برام مهمه .
 


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...