۱۳۸۵ تیر ۲۳, جمعه

مدونا و معصومه


عجب روزگاري به خدا !ا
بيشتر از اينكه هر خانمي دوست خانم داشته باشه , من دوست آقا دارم . گفتم, دوست. برداشتي هاي غلط ممنوع
اين جنابان يك در ميون شيطنت مي كنند و دور از چشم عيال مكرمه يه چندتايي از اين دارو دسته نسوان نم كرده دم كرده دارند از هر كدوم مي پرسي يك مشكل بزرگ دارنداز زنشون , يك مادر نمونه , نجيب , پاك و معصوم و در رختخواب معشوقه دو آتيشه مي خواهند خب نميشه چون خيلي ساده است
از وقتي مي فهمييم چشم و گوشي داريم , يادمان مي دهند , يوقت چشم و گوشمان نجمبه و باز نشه ! چون بايد يك قديسه آكبند براي آقاي شوهري كه قراره هم خيانت كنه هم بي احترامي , هم اينكه نفهمه تو كي هستي باقي بموني
اگه توي آينه خودت رو لخت نگاه كني , گناه كردي
اگه لخت مردت را نگاه كني باز هم گناه كردي
فكر كنم نميشه هم معصومه بود هم مدونا خانم ؟
يا مادرها چنان رفتاري داشتند كه تا مدت ها اين دختر بدبخت چشم و گوش بسته از این که با این آقاي شوهر هم سكس داشتند شرمنده بودند . خلاصه اين معصومه آكبند بايد بره آقاي شوهرش را از منزل مي مي جون يا في في جون در بياره چون مردها هميشه به يك قديسه احتياج ندارند ؟
باید هم مدونا بودن رو بلد بود هم خانه دار خوبی بود ...... بعد آخرش چی ؟
مدونا هم تکراری میشه و باید مدل بعدی رو تمرین کنی تا همیشه تازه بمونی
اما با معادلات زير گوشي خانم والده ها معصومه فقط مي تونه وقتي از خود و زنانگيش راضي تر باشه كه شب جمعه بشينه دعاي كميل بخونه و اشك بريزه كه : شوهرم الان كجاست ؟

۳ نظر:

  1. امیدوارم نوشته ی شما، دادگاهی برای رسیدگی به پرونده ی روابط امروزه ی زن و شوهرها، و محکومیّت و اعزام یک جانبه ی آقایون، به سلاّخ خونه ( سلاّخ خونه، از نوع فمینیستی )، نباشه. چون خوب می دونیم، همون قدر که مرد بد داریم، زن بد هم داریم. فقط ممکنه در تعداد، با هم مساوی نباشن.
    بدی و خوبی آدم ها هم ربطی به ما پیدا نمی کنه، چون نمی تونیم به طور قطعی بگیم که بدی یا خوبی شون، برای ما سود آوره یا زیان آور.
    با دیدی بازتر که مطلب رو بررسی کنیم، شاید به این نتیجه ی مشترک برسیم که آدم ها ( مرد یا زن ) تا زمانی که به حریم دیگران تعّدی و دست درازی نکرده اند، در اعمال شون آزادن. چه اونی که از همسر ( به قول شما ) معصومه اش سیر می شه و می ره دنبال ( به قول شما ) مدّونا. چه اونی که عرضه ی جمع کردن مرد زندگی شو نداره و می چسبه به دعای پر فیض کمیل و افاضات والده ی مکّرمه. چه اونی که این وسط، اسم اش ( به قول شما ) می شه، نم کرده ی دم کرده، و کارش می شه، رام کردن مرد سرکش.
    همه ی آدمایی که اسم بردم، تا وقتی به من و شما زیانی نرسونن، مشکلی هم ایجاد نمی کنن. چرا؟ چون سرشون، توی لاک خودشونه. تازه، اگر هم زیانی برسونن ( اگه بشه اسم شو گذاشت زیان )، به خودشون و دنیا و آخرت شون ( اگه فرض کنیم آخرتی هم در کار هست )، رسوندن.
    ممنون، به خاطر این نوشته.

    پاسخحذف
  2. دوست من
    اول به قول بر و بچ گم : کلی حال میدی از بابت وقتی که برای خواندن این احوال نامه های ناهمگونم می گذاری .
    دادگاه ؟ < من چه کاره ام که دادگاهی برای غیر از خودم به راه بیاندازم ؟ >
    دوم اینکه , < خیر , شر . بد و خوب تعاریفی ذهنی است که ذهنی انسان ابداع کرد . گرنه هر کیفیتی در هستی برای برخی نیکو واقع و بر برخی دیگر نام شر می گیرد >
    انسان مظلوم و حیوونی سراغ ندارم . زن حیوونی ستم کشیده که , هرگز .( مگه بیچاره های افریقا که اونها هم بس که با این شرایط بچه درست می کنند بیچارگی شان کمی به زیر سوال رفت . آدم بد بخت که نباید بچه بد بخت بسازه ؟ )

    روابط زناشویی هم که از مالکانه ترین روابط است . بازاری گرم باب داد و ستدد ( بورس تهران
    )
    من چی دادم ؟ تو چی ؟ من چه کردم ؟ تو چی ؟ در نهایت همه به واژه نامقدس ( من ) ختم می شوند .
    مظلوم کسی است که به او ستم می شود و او از درماندگی مجبور به سکوت . گر نه مبارز است نه مظلوم
    کی تاین طایفه نسوان زبان به دندان گرفته و آه و ناله نکرده که , مظلوم بوده ؟ ( سیاست گاندی وار ) نق می زنیم و از شانس و خدا گرفته تا مادر شوهر و فاطی خانم همسایه و نمی دونم نوه عمه عزیزه جون تا صدای بی موقع نمکی حین عبور از کوچه خلوت می توانند باعث بدبختی های مان باشد جز , حساب کتاب های غلط و رویاگون خود ؟
    همیشه صدای اونی از همه بالاتره که می خواهد خود را به جمعی اثبات کند . حتی ستم دیدگی اش ×پس این قلم از جامعه تحت ظلم حذف می شه .
    با هیچ طایفه نسبتی یاعداوتی ندارم . هرکس همان است که برای تجربه اش به جهان وارد شده .
    حالا اگه یکی دوست داره تو سری بخوره دلیل این نیست که همه بخورند یا می خورند ؟
    از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق
    این همه روضه خوندم که یکی نگه فمنیستم .
    معتقد به انسان خدا هستم . اگر کسی نمی خواد دست از نیاز بیرون از خودش برداره , من مشکلی ندارم .
    باید باور انسان خدایی به ما بازگرده

    پاسخحذف
  3. سلام من در هر صورت با پدرام موافقم موافقم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...