۱۳۸۵ مرداد ۲, دوشنبه

حوا در فیلتر

چشمم روشن که به میمنت و مبارکی بلاگر هم از غافله تمدن و شیک بازی عقب نماند و فیلتر شد
من هم که نژادم به سنگ پای قزوین می‌رسه
هم‌چنان حرف خودم رو می‌زنم چون، 
 اگه یکی 
 فقط یکی
 تونست این خطوط چشم به انتظار را بخواند 
من ناگفته نباشم
تا خدا چه خواهد؟
بالاخره در سرزمین گل و بلبل که، بلبلش لال باشه؟
 گل مجبور می شه هر طور شده یا زبان بلبل را باز کند،
 یا خودش زبان درآره
حالا هم ما سعی می کنیم این بلبل زبون بسته را راه بندازیم 
 اگه نشد؟ روز از نو
وبلاگی دیگر از نو
تا به حال دیدی بلبلی از زبان بيفته؟
گیریم که ما نپرسیم این خدا کجاست و چه جوره یا اصلا فکر نکنیم
 وقتی خدا دو تا پسر به آدم و حوا داد که تازه قابیل سر هابیل را زیر آب کرد
 این نسل بشر چطور درست شده ؟
مذهب می‌گه : حوری پری فرستادن. 
مگه می شه حوری بی جسم باردار بشه؟
گفتند :‌ « مریم باکره زائید » 
گفتیم: باشد چرا كه نه قبل تر هم شده؟
حالا نکنه قابیل خدمت مادر مخلوقات رسیده باشه؟
من که حوصله هفت میلیارد خواهر و برادر حرام زاده ندارم که خودم هم یکیش می‌شم
 هر چی آمار این بنده خدا آدم را سرچ کردم دختری متولد نشده
پیدا کنیم پرتقال فروش را

 

۴ نظر:

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...