۱۳۸۶ آذر ۱۰, شنبه

از من تا من تو چقدر؟

نه همشهری اونی که شما و جناب دوست می‌گید، شهوته. نه عشق
عشق در جسم جا نمی‌گیره
درک نمی‌شه
فرایند مغزی نیست
استدلال و تصمیم نیست
اتاق کار من با فاصله یک حیاط مشرف به چند پشت بام پایین دسته که مرکز آیند و روند و انواع لاس‌جات کبوترهای محل است
وقتی خانم کبوتره یک گوشه ول می‌زنه و کسی باهاش کاری نداره. خانم وقت داره همچنان زیر آفتاب چرت بزنه
تا یه جناب کبوتر خانم را کشف می‌کنه. 

یهو می‌بینی از در و دیوار کفتر می‌باره و سر خانم دعوا می‌شه
نشون به اون نشون که چنان جنگی در می‌گیره که خانم بی‌خیال همه‌اش می‌شه و می‌ذاره می‌ره.

ولی اینا هنوز دارن دعوا می‌کنند
در هم‌جنسان شما هم همینه
حالا این گونه عواطف هم به مغز، ذهن و هم به هورمونجات ربط داره؛ الی به اونجا که عشق مربوطه
هم‌شهری، خدا عشق را به تو و اون دوستت حادث کنه.

که بیهوده نگشته باشی
عشق تجربه‌ای از من برای من است که تا آن‌زمان نشناخته بودم
توچطور؟

۳ نظر:

  1. من هر چی بیشتر بزرگتر میشم..بیشتر از این عشقی که بینمون رایجه و مود شده حالم به هم میخوره....

    و با عرض معذرت از فرزندان ِ آدم خان....همشون با هم کمپلت به یه قرون نمی ارزن
    نه خودشون و جلدشون....نه عشقشون و توووشون

    پاسخحذف
  2. khedmateton arez sham ke in magholet eeshgh gheyr zamini aghar dast yaftani o rahat ol-hosol bood inhameh sher o dastan o afsaneh dar moredesh nemisakhtand, be nazar in haghir in eeshgh dar in jahan yaft mi nashavad be gholi gashtehiim ma, havalat be donya digar , albateh ki rafte ki bargashteh? bandeh ke sari dar mion sarha basham ke eeshgh ro ba oon toosifate royaiish hargez o hargez nadidam, ancheh ke digaranash mibaland ham be nazar man eshgh nist,

    پاسخحذف
  3. aghar bi adabi nabashad khedmat khahar azadeh ham arz konam, khodesho ziad aziat nakon, belakhareh bozorg mishi o yad migiri complete ehsasat adamaro be yek geroon befroshi o be pashizi bekhari.(ino goftam az taraf farzandan adam)

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...