۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۵, جمعه

مخلصیم








شکر که شانس تجربه‌ی این جهان زیبا را دارم
بعضی وقت‌ها زندگی تیره و تار می‌شه، گاهی وقت‌ها نیمه روشنه
پاری وقتام، روشن و نورانی
و بسته به محیط و شرایط کمی هم رنگی
مثل جهان این روزهای من، سبز، نورانی
تا چشم کار می‌کنه، سبز است
زمین سبز است 
افق آبی
پشت سر سبز
آسمان بالا، آبی 
با تمام وجودم از روح جنگل که این سال‌ها مرا پذیرا بوده
امنم بوده، خونه‌ام بوده
از روح کبیر دریا که صدای امواجش به کوه‌های پشت سر می‌رسه
و بر می‌گرده
باید خیلی شاکر باشم از حضرت پدر
که هر چه دارم از شما دارم
روحت شاد که همه را شاد کردی
سی سال هم‌چنان بعد از رفتنت
بعد از روح که قوت و ادراک من از زندگی را طرح می‌ریزه
از اقتدار و قصدم که به بیراه نکشیدم
خدایا شکرت تمام قد، نیم قد. هر مدل حال می‌کنی
مخلصتیم
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...