۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

باز هم گندش درآمد





هر چیزی که از حد خودش به‌در بشه، گندش در می‌آد
عین حال و احوال من از دست این اولاد بنی آدم
یعنی تا صد سالمم که بشه باید از دست این جماعت اولاد ذکور آدم بکشم و تمومی نداره
هربار که در فیسبوک چشمم به شعارهای من آنم که رستم بود پهلوان « خاندان هخامنشی و ایران و .... قوم آریایی » به فکر می‌افتم
حالا ایی که می‌گن یعنی چه؟
یعنی هخامنشیان ایرانی نبوده و از فضا آمده بودند؟
یا اگه از همین اقوام ایرانی بودن چی شد که تق‌شون درآمد؟
په کو اون‌همه فرهیختگان اولاد کورش.............................................................؟
شعار سردر سازمان ملل هم که شایعه از آب درآمد
نه که این قوم آریایی هم بخشی از شاهنامه‌ای کهن بوده؟


خسته‌ام انقده که دلت رو بزنه
اون‌وقت این اولاد آدم جو می‌زنن و می‌رن به توهم که با چهار خط قربونت برم فدات بشم ، دیگه من عاشق کسی  می‌شم
یا اگه بگن ماست سفیده شک نمی‌کنم
یعنی تا بوده تاریخچه‌ی من رو با جوهر همین اولاد خبیث آدم به گند کشیدن
تا جایی که نه جرات دارم از خونه در بیام، نه معاشرت کنم ...... شدم تارزان و حالا اون جنگلم می‌خوان ازم بگیرن
وامصیبتا که تا کی من باید بکشم؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...