۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

استاد فرشچیان



اوه کار از دهقان‌پور رسید به استاد بهزاد که  برگزیده‌ی من است قبل از فرشچیان
یادش بخیر در عهد باستان که ما هنوز به بیسکویت می‌گفتیم بیتکویت به سب زمینی تیب دمینی،‌من مقیم کتابفروشی محل بودم
اولین کتابی که خریدم 10، 13 ساله بودم. یک جلد خیام اسفندیاری با نقاشی‌های استاد بهزاد
کتاب اون روز 75 تومان بود . الان نمی‌دونم چنده؟ و تازه کلی از نگارگری‌های استاد یا حذف و یا محجه شدن
اون زمان یک جلد حافظ هدیه به والاحضرت شمس و نقاشی‌های استاد فرشچیان 320 تومان بود
 پولم نمی‌رسید. کلی جون کندیم با هزار بیماری مصلحتی بودجه تامین شد و رفتیم کتاب را بخریم ، شده بود 600 تومان
خلاصه که جونم برات بگه تا وقتی پولم نمی‌رسید حسرت می‌خوردم حالام که دست به جیب شدم، دلم نمی‌آد چند صد هزار تومان پول یک جلد کتاب بدم
خلاصه ما همین‌طور در دل عاشق نگار گری ایرانی مونده بودیم تاحالا
بالاخره گفتیم قبل از هدیه به عقاب و ..... ختم ماجرا این یک قلم هم یاد بگیریم که دست‌مون از گور بیرون نمونده باشه




خلاصه که داشت داستان می‌رسید طبق معمول به منه بیچاره و اینا که دهن ذهن نکبتم رو دوختم
و یک هفته‌ی تمام فقط با آبرنگ زندگی کردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...