۱۳۸۵ خرداد ۴, پنجشنبه

طفلي گلي



همين طور كه دست و پام مي لرزيد وارد اتاق شدم . همه قد و بالاش يك وجب نبود اما توي چشمش چيزي بود كه ترجيح ميدادم آسمون رو نگاه كنم و خودم و بسپرم به خدا

مثل بچگي ها تنم يخ كرده بود و به لكنت افتاده بودم منتظر موندم خودش شروع كنه گفت :ا
تو مي دوني روح چيه ؟
گفتم فلسفي نه اما عرفاني بله درك مي كنم . خنديد و گفت
حالا اين نيم وجبي با اين زبون كج و كوله لازمه بدونه خدا چيه ؟ !!!!!!!!! ( واووووو) شاخ درآوردم گفتم چرا كه نه ؟
گفت 40 ساله تدريس مي كنم و مي دونم از خدا و روح براي جماعت گفتن مثل اينه كه من براي تو از انتگرال حرف بزنم
گفتم : حالا ايي كه گفتي يعني چه ؟
گفت : فكر كردي مردم شعور يا ادراك فهم روح , خدا يا چرا حوا سيب خورد رو دارند ؟
گفتم : مردم كه هيچي اين دوره حتي بچه ها هم دارند . خنديد و گفت من دو تعريف بيشتر ندارم . به بچه كوچيك ميگم : ببين چه آب خنك و زلاليه ! پس معلومه خدا خيلي مهربونه . به دانشجوهامم ميگم : ببين انار چطور لفاف در لفافه ! معلومه خدا حساب همه چيز و كرده
گفتم همين كافيه ؟ پس كلام قران و خدا چي ميشه . خودش فرموده نفخه فيه من الروحي ؟
فرمودند : خدا به من و تو نگفته ! فقط مال حضرت آدم بوده ( دقت كن ! حوا نه فقط آدم ) باقيشم كه به ما مربوط نيست
بعد اضافه كرد اونهايي كه درسش رو خوندن به اندازه شعور آدم ها توضيح دادن شما لازم نيست فكر مردم و بيخود انگولك كني
گفتم : يعني از روحش در ما نيست ؟ گفت : نه . اينجا نميشه از اين حرف ها بزني ولي چون از كتابت خوشم اومده دستور چاپ دادم ولي به شرطي كه اينها رو كه من ميگم يا در بياري يا از زبان آقاي قرائتي توضيح بدي . اين گلي هم اينبار حرف زيادي زد بيار بده تا گوشش رو بكشم تا به چيزهايي كه بهش مربوط نيست فكر نكن !!! فكر كن
البته من از يك جلدش صرف نظر كردم و ما را به همون دو جلد بي مورد دل خوش . اما خجالت نمي كشيم كه شعور نداريم كه بفهميم خدا چي يا كجاست ؟
تازه راجع بهش فكر هم مي كنيد ؟
واقعا كه گندش رو درآورديد بشينيد پاي صحبت از ما بهترون تا باور كنيد خنكي آب ربطي به مرحوم اديسون نداره و نشونه ي مهربوني خداست
بريم خودمون و درست كنيم كه آقايون ميگن هممون بي شعوريم . اگه انسان باور كنه بر زمين جانشين خداست و صغير نيست كه ولي بخواد ديگه كسي زير بار.........................نميره
چه افتخاري نويسنده اي كه اولين جلد كتابش ممنوع شد ولي دو جلدي كه راجع به مزنه نخود و لوبيا ست آزاده . منم ميذارم گلي پشت اين صفحه حرفهاي يواشكيش و بزنه . خودمونم از ترس خانوم بزرگ و نن غزي همينجوري زير لب زمزمه كرديم تا بزرگ شديم؟
بله واقعا كه سيد جان ديگه راست راستي گلي , نازي نازي نازي

۲ نظر:

  1. salam
    areh goli joon mibinam nazi nazi nazi midonam ke in dokhtare hamash mige bei gonaham vali to nazi nazi

    پاسخحذف
  2. salam
    tazegi ha mikhad be esme to maroof beshe nevisandeh beshe taraf ham halesho gerefte

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...