۱۳۹۱ تیر ۲۵, یکشنبه

هدفمندی ذهنی



امروز را با قصد شادی شروع کردم
یعنی از دیشب وقت خواب قصد کردم امروز همون خود سرحال ، فعال و خوشحالم باشم
اگه قراره قصد کار کنه، چرا با طراحی خودم نباشه؟
بد هم نبوده
مشکل من از جایی شروع شد که زیادی رفتم تو مود بیماری پریا و این‌که کلی انرژی از دست دادم
پریا خوب شد و داره از ایران می‌ره
ولی کانون ادراکم در باور از دست رفتن انرژی‌ها مونده
من چرا از این مود در نیام
ذهنی که به  سمت تاریکی هدفمند شده را
از خواب بیدار می‌کنم و به زندگی لبخندی دوباره خواهم زد
وقتی می‌شه قصد کنم نخورم و گرسنه‌ هم نشم چرا که نه؟
هدفمندش می‌کنم به سمت شادی
من شادم و دلیلی برای رکود و سکون ندارم
حتا اگر همه‌ی دنیا جنگ بشه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...