۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

با قدردانی از شانتال





هر موجودی نیازمند کسی‌ست که دوستش داشته باشه
اوه ببخشید اول بگم: با قدردانی از شانتال نازنین
از وقتی شانتال اومده کلی ازش یادگرفتم
انگار که یه دست غیبی برش داشته گذاشتش وسط خونه‌ام تا ازش بیاموزم
منی که حتا با گل‌های خونه ارتباط برقرار می‌کنم و درک می‌کنم کی تشنه‌اند کی گرم‌ه و کی نیاز به غذا دارن
به علاوه‌ی دروس فلسفی که از وجه باغبانی و ارتباطش با خداوندگاری گرفتم
نمی‌شه بی‌تفاوت از کنار موجودی که دائم توی خونه باهات کار داره
کاری نداره تو امروز خوش‌اخلاقی یا نه؟ بهش خندیدی یا نه. فقط دنبال اینه تو کجا توقف می‌کنی، بیاد همون‌جا کنارت خودش رو پهن کنه روی زمین
می‌تونه از باب انرژی باشه ، تعلق خاطر یا وابستگی
به هر حال شانتال هم محبت، توجه، رسیدگی، انتظار و خیلی از عادات انسانی ما رو داره
همونایی که عمری زیر سر ذهن می‌دونستم و با جد و جهد تمام از روی خودم برداشتم
مواردی که فکر می‌کردم با گاز زدن سیب‌تلخ‌حوا به هیبت انسانی چسبیده
وقتی یکی از ما از خونه بیرون می‌ره، به علاوه‌ی این‌که دائم دنبال اون یکی روانه
مدام دغدغه‌ی صدای آسانسور رو داره و هر از چند می‌ره پشت در می‌شینه تا بیاد
اما اخیرا تجربه‌ی با ارزشی داشتم
غذای شانتال از ما جداست. فاقد روغن، ادویه و نمک
دو روز پیش براش ماکارونی درست کرده بودم.
البته از این گیل‌گیلیا نه رشته‌ای
اومد و یک نگاه به ظرفش انداخت و کشید کنار
تا عصر این نمایش ادامه داشت و رسیدیم به شب و این‌که هر بار براش ظرف غدا آوردیم، همون حرکت اول را تکرار کرد
می‌دونستیم بار قبل هم همین حرکت‌ها رو کرده!
یعنی چی دوست ندارم؟هاااااااااااااااااا
سگای مردم نون‌ خشک می‌خورن بعدش پای رئیس رو لیس می‌زنن!!
شب شد و نخورد. ماهم گفتیم مگه می‌شه؟ همینی که هست
باز فردا هم به همین. ترتیب دامپزشکش هم گفت: اهمیت ندید. باید یاد بگیره غذایی را بخوره که شما بهش می‌دید
شب دیگه ما کوتاه اومدیم و مقداری از کوکو سبزی شام قاطی غذاش کردیم و تا تهش رو خورد
اول که فهمیدم: جهان سگ‌ها را بو تعریف می‌کنه نه طعم
دوم این‌که، عجب قصدی داره این توله سگ!!
یعنی حق انتخاب داره، لج می‌کنه، قصد و قرار داره
در همون شرایط که تلخ بودم، نزدیک نمی‌اومد، انرژی تلخم را می‌گرفت
و دیشب بلافاصله بعد از اتمام غذاش، با جستی خودش را به من روسند و نوازش خواست
این تعقل، فهم و حساب و کتاب این حوان را نشان می ده
چیزهایی که من همه از باب ذهن تعریف کرده بودم










البته این عکس دو ماه پیشه
الان کلی خواستنی شده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...