۱۳۹۳ شهریور ۲۳, یکشنبه

اصول و فروع دین




کاش از بچگی به‌جای، اصول و فروع دین به گوشم از قصد و انرژی و اراده گفته بودند
کاش بی‌بی‌جهان به جای ساختن اوت همه تصاویر رعب‌آور از جهان نزدیک به خدا
بهم یاد داده بود
اگر راه داد 
برای فکر کردن هم انرژی حروم نکنم
تا می‌تونم انرژی ذخیره کنم
به جای پرت و پلاهایی که از بهشت و دوزخ می‌گفت
کاش مادرم، بزرگتر از دخترکی با دو گیس بافته بود
شاید خودش چیزهای بهتری به من می‌آموخت
امروز اسن قصد رو با تک تک سلول‌های بدنم، دیدم و تجربه کردم
اول صبح با قیافه کج کوله این‌جا نشسته بودم
دلم می‌خواست تولدم رو با صدای بلند جشن بگیرم
نه تنها
با هر کی که می‌شناسم و نه
برای همین هم اومدم و این پست زیری رو نوشتم و در آغازین روز خودم به خودم تبریک میلادم گفتم
ولی چنین واقع شد که
همه‌ی دوستان گرام
از صبح
نه به این دلیل که می‌خواستند، تبریک بگن
بل‌که چون هر یک کاری با من داشت و من بی رودروایسی
گفتم: امروز تولدمه
یکی دوتا هم‌چنان به حرف‌شون ادامه هم دادند و نشنیدن چی گفتم
حرف‌شون رو قطع کردم که:
    اگه امروز کارت به من افتاده
بدون که تولدمه...
زیرا، به تمامی این کلمات شیرین و حتا کلیشه‌ای؛ دل خوش می‌شم
حال می‌کنم
و منتظر نمی‌مونم کی منو به یاد داره که تبریک بگه یا نه
می‌دونم اگر بی‌توجهی ببینم آزرده می‌شم
چون این مراسم رو برای همه دوست دارم
روزی مبارک برای یادآوری،  معجزه‌ی حیات
اعلام کردم 
 اون‌ها هم پاسخ گفتن
امروز کسانی بهم زنگ زدن که برخی رو ماه‌ها  بی‌خبری بود 
قصد صبح‌م تا انتهای روز پاسخ داد
اون‌ها زنگ زدن چون من قصد همه رو کرده بودم





۴ نظر:

  1. بهترین راهه انرژی ذخیره کردن خوابه! خواب! خواب برا همه جای آدم خوبه- هم برای جسم هم برای جان

    پاسخحذف
  2. آره اینم از ریشه‌ی مذهبی‌ت می‌آد. نه؟
    از قدیم یادمه حضرت بانو والده می‌گفت: کسی که روزه‌است و خوابه بیدار نکنید که صوابش از همه چیز بیشتره
    اگه همه‌اش خواب
    پس سهم بیداری و حیات چیست؟
    ولی خدایی‌ش اگر آرامش داشته باشی که بتونی بخوابی هیچی که نباشه، حداقل انرژی تباه نمی‌کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از دینداری نیست :)) از تنبلیه- جونتر که بودم تا اونجاییه که میشد کم میخوابیدم 0 بارها پیش می آمد که یکی دو شب اصلا نمی خوابیدم و کار می کردم-....اگه یه معجزه در این عالم باشه اون هم این امکان خوابیدن ماست...

      حذف
  3. خواب اون بخش پر اهمیت زندگی ما که ناشناخته مونده

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...