۱۳۹۳ مهر ۲۲, سه‌شنبه

کیتارو در تهران



از هنگامی که جهان موسیقیایی خودم را یافتم
دو آرزو داشتم
رفتن به کنسرت مرحوم فتحعلی خان و دیگری کنسرت کیتارو
به دیدار فتحعلی‌خان نائل شدم
دوبار هم رفتم
اما صبح امروز که با خبر ورود کیتاره در فیسبوک مواجه شدم، سر از پا نمی‌شناختم
که وای خدا
کیتارو؟
در ایران؟
عزیزمی
و به قید دو فوریت بلیت خریدم و قراره برم کنسرت کیتارو
یادش بخیر قدیم‌ها برای هر کنسرت حضرت خانم والده کلی معطل می‌شد تا برامون بلیت بگیره
تا ما یک لنگه پا معطل نشیم
حالا منم و من
زیرا این یک قلم فقط در سلیقه موسیقی منه، نه کل اهل بیت
و می‌دونم از حالا تا روز مقرر دلیل برای شادی دارم
فکر رفتن به کنسرت کیتارو

۴ نظر:

  1. bah bah, -khosh begzare......

    پاسخحذف
  2. البته همشهری شما بهتر می‌دونی این‌ها در ممالک اسلام، کم از معجزه نخواهد داشت
    و ما نیز هم.
    شماها که ماشا... وسط ناف برکات مستقر هستید
    با همه این‌ها: متشکرم همشهری

    پاسخحذف
  3. والا دروغ چرا! یکی سالی هست که هیچ کنسرتی نرفتیم - دلمون خوش بود این هفته آقای ابتهاج تشریف می آرند اینجا برا ی شعر خوانی که اون هم بدلیل کسالتشون چند روز پیش کنسل شد-باز تو تهرون خوبه که هر ماه یکی دو تا کنسرت هست.

    پاسخحذف
  4. همشهري دروغ چرا؟ ما تهران نشين‌ها حال نداريم تو آينه نگاه كنيم. منتظر نشستيم يه بقچه خوشحالي از آسمون تلپي بيفته وسط دلامون. خبر از ژار و ونجسليس هم هست كه از قرار برنامه‌هاي بعدي ست. شايد اين‌ها را هم رفتم. مگه چند بار به عمر آدم قد مي‌ده اين‌طوري به لذت حضور بت‌هاي موسيقي قرن حاضر بنشينه؟ ولايت شمام كه از قرار آتش بازي بوده. يك كليساي كهن. حيف شد. كلي دلم سوخت

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...