۱۳۸۵ مرداد ۲۰, جمعه

شهامت

چقدر شهامت داری سهم خودت رو از به نتیجه نرسیدن یک رابطه بپذیری ؟
سی درصد ؟ یا هفتاد درصد ؟
بابا خیلی شکسته نفسی
من که زیر بار هیچی نمیرم
من قصوری نکردم , می تونم فقط خودم باشم
اگه فکر می کنه کمه , به راحتی اختیار داریم رابطه رو تمام کنیم
اما نخواهیم چیزی زوری از رابطه ای که جنسش مال این کار نیست بسازیم
ما در روابط تجربه می کنیم , یادمی گیریم , زخم برمی داریم .... اما همه اینها را تا وقتی تحمل می کنیم که خودمان می خواهیم
فدا کاری واژه فریبکارانه ایست
لحظه ای که در طعم انرژی خوشمزه عشقی به تلخی فکر نکن
اما در تلخی ها همیشه به عشق فکر کن
بالاترین انرژی حرکتی را دارد

۶ نظر:

  1. shadidan peyrove rahiyam ke gofti

    پاسخحذف
  2. salam
    khoobi ?

    kamelan movafegham , tajroobe kardam ... o mikonam ...

    roozat setare baroon o shabat mahtabi :x

    پاسخحذف
  3. salam
    اين روزا دنبال گناه كار كشتن كار ساده اي شده سه نفر از اين اراكه داده اند كه دونفرند موافقند من كه ميشم سومي چه موافق و چه مخالف فرقي نميكنه

    پاسخحذف
  4. سلام بر شما من رهرو هستم خوشحالم كه پيدايتان كردم . دوباره مي آيم .

    پاسخحذف
  5. تلخ

    افتخار دادید استاد . بی صبرانه چشم انتظارم

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...