۱۳۸۵ شهریور ۶, دوشنبه

بد بختی



توروخدا این بدبختی‌های من رو ببین که هیچ‌کدوم شکل آدمیزادی نیست
هر چیز که خیلی بهم حال بده ،
دوست دارم با یکی دیگه تقسیمش کنم
مثل یک موسیقی خوب
ببخشید جناب مسافر که آهنگ جدید رو نمی پسندید
الان فهمید از این بدبخت تر دیگه امکان نداره !
یک اس-ام- اس توپ گرفتم ولی هر چی فکر کردم برای کی بفرستم که باهاش حسم کامل بشه ؟
هیچکی نبود
این هم شد زندگی ؟
اونوقت این بوش گیر داده به این فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای
بدبختی نکشیده که بدونه درد چیه
این ، جناب بوش
تو یکی نداشته باشی که براش چیز بفرستی؟

۳ نظر:

  1. کاش من هم در لیست موبایلت بودم. شاید فرجی داشت

    پاسخحذف
  2. پس جمله زیبای امروز چی شد ؟
    من به جای تو می نویسم
    تقدیر و سرنوشت یک شانس نیست یک انتخاب است

    پاسخحذف
  3. az to in harfa ro entezaram nemiraft....toii ke azat noor migiran hame?to ino begi ke baghiye mishan afrighayiiiii
    movazebe khodet bash...sms hatam vase khodam befrest:p:d

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...