۱۳۸۵ مرداد ۱۵, یکشنبه

بغل داغ مثل لبو داغه لبو

از بچگي پانزده هزار و ششصد و شصت و شش رقم مدل بهمون زدن تا خودمون نباشيم
ذهنت رو از بي قانوني و هرج و مرج خارج كن
تو چشم مردم نگاه نكن - مثل فاطي فكر نكن - دختر بخنده بهش ميگن خراب .............ا
مثلا امروز من
از صبح مث بچه آدم چند تا تلفن كاري , يك ليوان مشتي چاي احمد عطري و مثل بچه آدم اومدم مثلا توي اتاق كار كه مثلا جون خودم كار كنم
به جان مادرم همه چيز سوئيچي و ذاتي نيست
حالا باز شايد سوئيچي اما تو ذاتا پابلو پيكاسو باشي اما درونش چيزي جوشش نداشته باشه كه شوق خلاقيت رو بيدار كنه فرقش با مش غضنفر چيه ؟ ( استاد پدرام من تا سر غضنفر بيشتر نخونده بودم خدا كنه دوباره " ف " غلط نباشه) همين نيم بند مي تونه شوق ادامه نوشته بشه ؟
اما در مورد من خانه از پاي بست ويرانه
قبل از اينكه دچار انواع اتهامات از جامعه نسوان شوم يك جمله ميگم باقي اش با خودتون :« همه تون به چيزهايي كه من فكر مي كنم فكر مي كنيد . اما چون ناپاك مي دونيدش به زبان نمياريد )من مثل آّب خوردن و نفس كشيدن پاك و حتي مقدس مي دونمش
هر روز اول از همه زبونم رو دوش مي گيرم
كه بتونه با شهامت توي اين صفحه مانيتور به خودم نگاه كنم و بگم :ا
من دلم بغل مي خواد
نه هر آشغال در پيتي
بغلي كه گرماش روشنت كنه
چنان فشارت بده كه باور كني تا قيامت هستي
بغلي كه براي خلقت داغت كنه
امن , يار , باشرف
بغلي امن , مهربون , دوست داشتني . ........
حالا با اين اوضاع كمبود انرژي كسي مي تونه به انرژي هسته اي فكر كنه ؟
پس نه نبوغ نه ( آي_ كيو ) نمي تونه منو وادار كنه يك جوك ملا نصرالدين بگجم چه به خلق اثر ميرزا شفاء الملك روسري
با خودمون
نيازهامون
عواطف
صادق باشيم

۲ نظر:

  1. salam azize del
    خوشم مياد كه هيچ وقت سنت يادت نميره سالي يه مدل درست همون ميشه 15666 شكر خدا ايشاالله پانزده هزار سال ديگه هم عمر كني

    پاسخحذف
  2. ,و اما
    اونيكه گفتي يعني چي؟؟؟؟؟
    مگه نميدوني نبايد بغل رد ؟؟؟ بلكه كنار
    الو ..الو... پس چرا صدات نمياد... الو

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...