۱۳۸۷ فروردین ۲۸, چهارشنبه

چت بازار


این جماعت انگاری یه جورایی چت کردن
در هند مکتبی هست که در طی مراحل آموزش مرید باید مدتی در غاری در بسته و تاریک زندگی کنه و از روزنی قوت روزانه بگیره
در نتیجه شروع به رویا پردازی می‌کنه تا حدی که بعضی که تا آخر دوره دوام می‌آرن، وقتی خارج می‌شن زن و بچه و خلاصه همه چیز خیالی دارن که باهاش زندگی می‌کنن
شده حکایت قوم آریایی. هر کی رو می‌بینی یا در توهم قداست، خدایی، نبوت تا امام زمانی است
خدایا تا حالا فقط نگران مرد هیز، معتاد، حقه باز بودم. حالا باید دایم مواظب منصور حلاج هم باشم
تازه جونم برات بگه چه قدیسینی! همه از افسردگی رو به موت ولی پر از شعارهای پر زرق و برق طلایی

۱ نظر:

  1. چند پست قبلتر جملاتی از اوشو نقل کردی متاسفانه یا خوشبختانه من تو این موج اوشو بازی و مشابهات در گیر نشدم ولی اگر هم کوچکترین گرایشی به این تفکرات داشتم با این فرمایشات حضرتش از دست دادم . به نظر من عشق بدون سکس و سکس بدون عشق هر دو بی معنی هستن مثله همون جوکی هایی که تو این پستت از شون نام بردی یه جور رویا پردازی به حساب میاد برای من سکس تخلیه حسادت وتلخی و هر پلشتی دیگه نیست که اگه اینجور بود همه دنیا با یه سکس ساده بایدپاک و مطهر میشدن . این جور تفکر فقط تحقیر روح و تن انسانه. یه چیزی گفتم که یه چیزی گفته باشم و در ضمن این کامنتت هم از سوت و کوری در بیاد آخه ظاهرا زیاد اهل پرو پاگاندا نیستی. خوش باشی

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...