۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

جوانترين فوق تخصص سرطان « دکتر آرش جنابیان »



روزی چند نفر دنبال اسم دکتر آرش جنابیان به این صفحه می‌رسن
باید تکرار کنم
که نه هر لحظه با خودم و در تنهایی و در جمع فراموش نمی‌کنم و باز تکرار می‌کنم
که
از ایشان و از همان بیمارستان نکبتی و زپرتی جم تشکر می‌کنم
بعد از دکتر قوام‌زاده که پریا رو از هر چه شیمی درمانی بیزار کرد و حاضر نبود پا به مطب هیچ دکتری بذاره
برخورد نرم و مهربان ایشان (دکتر آرش جنابیان) پریا را گرفت و توکل به الله داد و خیلی زودتر از آن‌چه تصور می‌رفت
به نتیجه رسیدیم
چه با ایشان (دکتر جنابیان)و یا حتا اگرمعجزه ؟
من از ایشان قدر دان و سپاس‌گذارم
بعضی برای یک هنر یه زمین پاگذاشته‌اند.
بعضی هم بهر چندین هنر
دکتر جنابیان از آن دست طبیبانی‌ست که قدیمی‌ها می‌گفتن: بودن و دستش ، شفاست
حالا هرکی به هر دلیل در پی ایشان به گندم تلخ ‌رسیدی
بدان و آگاه باش
این آقای دکتر خود، شفاست
خود معنای انسان است
خود معنای انسان خدا
بازهم از دکتر آرش جنابیان به‌خاطر نجات پریا سپاس‌گزارم
از خداوند خالق، دکتر جنابیان
خداوند خالق، امید
خداوند خالق، عشق
خداوند خالق، پریا
و از خداوند درون پریا
و دکتر جنابیان
که در هماهنگی کامل دست به دست هم سپردن تا این بچة نجات پیدا کنه

بازهم از دکتر آرش جنابیان با تمام وجود و حسم
سپاس‌گذارم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...