۱۳۸۵ آذر ۹, پنجشنبه

کجا برم؟


یک شب جمعه‌ي دیگه رسید و باز دچار چه کنم چه کنم شدم . 
یک تصمیم طلایی گرفتم
نظر به این‌که پزشک کبیر معبد برایم سفری جان بخش را تجویز نموده تا رنگ رخساره‌ام کمی گلی بشه و نفس‌مان به سمت و سوی سلامت رود و شاید کمی اخلاقمان دوست داشتنی تر گردد
باید در اولین فرصت برم سفر
اما دیگه عقلم به جایی نمی‌رسه . 

شماها که شاهدید من چند وقته دربه‌دره یک دهات ساده و معمولی‌ام . 
هوا هم که مسابقه دو استقامت گذاشته و فقط به سمت صفر پایین میره. مشکل را دوتا کرده
اول اینکه به کجا برم ؟

 دوم این که ، سرد هم نباشه .
 بلکه شد چهار صفحه به‌دور از نداشته‌ها و حسرت ها کار انجام داد
البته اگه از شانس گلوم پیش پسر کدخدا گیر نکنه ؟
که اون‌هم غیر ممکن نیست. فکر کن عمری وسط پایتخت نشستیم و طرف پیدا نشد. 

بریم و وسط آخور پیداش کنم
ولی آی بخنیدم. چی فکر می‌کردیم چی شد؟
حالا هم جان مادرتون و به حق نون و نمکی که زیر درخت بید بی‌بی طلا تصور کردیم با هم خوردیم. 

که حالا میراث فرهنگی صاحبش شده هر کدوم‌تون هم که مثل موش یواشی میایید و می‌روید یک پیشنهاد بدید
الهی خیر از جونی ببینی. الهی غم به دلت نشینه خوشگل خانوم
ای پسر سیبیل قیتونی جون این ابرو کمونی که اون ورت نشسته
خب کولی بازی بسه
خدا رو چه دیدی شاید مثل این حساب‌های قرض الپسنده جایزه هم گذاشتیم؟
بستگی داره سر از کجا در بیارم؟

۴ نظر:

  1. دوبی چطوره؟؟؟؟
    هان؟؟؟؟؟؟
    :p:p:p

    پاسخحذف
  2. منم اگه تو ناف فرانسه نشسته بودم . باید پیشنهاد دبی می دادم
    من میگم دهات تو میگی دبی؟

    پاسخحذف
  3. شمال هم سرده اونجا . منم که جون هیزم بغل کردن ندارم.
    یک جای گرمتر و دهاتی تر

    پاسخحذف
  4. ببخشيدا اما دبي كسايي مي رن كه دنبال محافل عيش و طربي هستند كه بيشتر مناسب احوال عروسكانيست خمان و چمان اين محافل ، چرا كه به خودي خود جايي براي ديدن ندارد جز مراكز خريد و ديسكوتك و كاباره ، شمال هم سرده از دهاتهاي جنوب هم بدم مياد هم چيزي ندارن هم اصلاٌ‌ مناسب نيستن يعني جاي مناسبي ندارن جز مگس و پشه ، شمال سرده اما امنيت پشت ديوارهاش نقش بسته و خوب چرا تنها با دوستاني از جنس نور و آينه كه شومينه رو گرم كنند و امين هم باشند هر چند كم است و ناياب يا رسول الله

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...