۱۳۸۷ آبان ۱۹, یکشنبه

عشق اول


 

وقتی صبح ، هراسون بیدارشدم که سرویس امروز را شروع کنم،
یادم افتاد مدتی است حتی به عشق فکر نکردم
 اما نبودش در روحم یک جای پای گنده گذاشته بود به اندازه‌ی نصف قلبم
این یک علامت خطر بزرگ بود.
مگه می‌شه بی عشق زندگی کرد؟ به‌قول رفقا
ایمکان نداره
هر چی توی خرت و پرت‌ها رو گشتم کوچک‌ترین رنگی از عشق در خاطر نداشتم .
نشستم کلی مراقبه کردم و زور زدم اما باز خبری نشد.
حالا از راهکار بعدی استفاده می‌کنم
سلام به همه اون‌هایی که روزی قلبم رو لرزوندن و رفتن
سلام به اون‌ها که لرزوندن و موندن
سلام به اون‌هایی که لرزیدن و من رفتم
یا لرزیدن و من حتی نفهمیدم
سلام به اولین تجربه‌ی عشق نوجوانی حمید رضا مشفقی
و سلام به آخرین و
تجربه‌های بین این دو که آمدند و مدتی من‌رو پر از حس عشق کردند
احساساتی که گاه عمیق و به یاد موندنی شد و یا بیشترشون که اصلا اسم‌شون هم یادم نیست
سلام به اونی که هنوز درش احساسی از من هست یا اونی که در راه آینده است
سلام به همه عشق‌های زندگی های قبلی ؟
خدا رو چه دیدی کی می‌دونه در زندگی های خیلی دور کی بوده ؟
لابد تجربه‌ای از عشق داشتم که همیشه اینطور بی‌قرار عشقم ؟
سلام به همه خاطرات گرم عاشقانه‌ی 

دوردست ترین
یا حتی اولین تجربه دنیایی‌ام
و حتی شاید ، سلام به آدم

مراسم عشق ورزی به پریا چنان از خودم غافلم کرد که امروز ترسیدم


۵ نظر:

  1. سلام به روي ماهت گلي عزيز
    شما كه ديگه مارو فراموش كرديد ولي ما هم چنان عاشق اين عشق اول نوشته هاي شما هستيم

    پاسخحذف
  2. خیلی باهالی خاله..دمت گرم....
    منم باید بشینم یه سری سلام علیک کنم به یه سری لیست :p:d

    پاسخحذف
  3. الهیکه قربونت بشم عزیز دل
    کی می‌تونه تو موجود باهوش و زیرک رو از یاد ببره؟
    چه با افکار با بوی قورمه سبزی چه در پشت چراغ سبز راهنما
    قرارمون یادت نره یک شب یک پیتزای حسابی در تهران و یک کافی شاپ دبش هم در سرزمین سلاطین

    پاسخحذف
  4. ما همیشه وصل به گذشته‌های بسیاریم . اگه راه داشت تمام آدم‌هایی رو که حتی روزی در یک مسیر شناختم و فردا حتی اسمش یادم نبود رو پیدا می‌کردم و از تک تک تشکر یا اگر لازم بود عذر خواهی رو به جا می‌اوردم. چند بار یک نفر رو ناقص تجربه کنیم . بذار راه باز کنیم برای راههای تازه و آدم ها و تجربه‌های ناب تر در زندگی های بعدی
    پرونده های این مسیر و باید در طی راه کامل کرد و بست
    آزاده جونم

    پاسخحذف
  5. God hath not promised
    Skies always blue
    God hath not promised
    Sun without rain
    Joy without sorrow
    But God hath promised
    Light for the way
    Help from above
    Undying LOVE

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...