۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

Two moons on 27th August



سال 82 می‌گفت:
تا ده سال دیگه دنیا به آخر می‌رسه؟
ما که عده‌ای دورش حلقه زده بودیم و چشم از دهانش برنمی‌داشتیم، متحیر پرسیدیم؟
راست می‌گی؟
اونی که ساده تر از ما بود و بابت حرف نشانه می‌خواست پرسید:
یعنی قراره چی بشه؟
گفت: اول نشانه‌ی ظهور حضرت حق
دقت کنید اسمی از هیچ بنی آدمی به میان نمی‌آره
فقط می‌گه حضرت، حق
حقی که قراره بیاد و به حق دار برسه
گفت : اول نشان‌ش این‌که
دو ماه خواهیم داشت.
از این جاش دیگه رفتم تو مایه سیرک و شعبده بازی و شاید شق القمر پیمبر....!
اتاق را ترک کردم
اما دیروز ایمیلی رسید که می‌گفت، در تاریخ پنج شهریور 89
مریخ به‌قدری به ماه نزدیک و درخشان خواهد بود که گویی دو ماه در آسمان هست
دروغ چرا من از دیروز رفتم به فکر این‌که
حالا ما هی شوخی شوخی بازی بازی
می‌گیم، آخر زمانی، قیامت، پایان جهان و............. الی آخرت باورش داریم؟
دروغ چرا برای ذهن من قابل تجسم نیست
ولی به فرض که اقوام مایا راست گفته باشند و در سال 2012 قراره همه چیز تمام بشه
یا اگر نوستراداموس راست گفته باشه و در این ایام تمام بشه
نه؛ اگر جنگ هسته‌ای شد و همه چیز تمام بشه
فکر کن فقط دو سال از عمر همه ما باقی‌ست
کار خاصی نداری؟
اوه ه ه من‌که با همه این‌که دو سه باری هم باهاش رقصیدم هی پشت گوش فردا می‌اندازم
شاید هم یه روز از صبح ولی حیف اگه بنا باشه تموم بشه و
ما چیزی نفهمیدیم از دنیا
حتا یه چوکه مهربونی به هم
نه؟


گروهی باشند که همه کار
حواله‌ت به فردا کنند
بیچاره امروز چه گناه کرده بود
که از حساب بماند، ندانم!
و منم حیرانم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...