۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

حضرت اجل، شیخ پاپ، فرانسیس اول



فکر کن، دود کش هم نشدیم این همه وقت این همه چشم زل بزنه بهت تا تکلیف دنیای آخرت این جماعت اروپا نشین را روشن کنیم
از کی تا همین نیم‌ساعت پیش، یه ایل آدم علاف یه دودکش بودن که یه دقه دود سیاه ول می‌داد و آخر هم سفید
 سیل کن این جماعت دنیا 
اون‌همه جنگ صلیبی راه انداختند، اون‌همه ...... اصلا چرا راه دور می‌ریم؟
علت شرمساری همین جناب بندیک آخر که استعفا داد
اونایی که کتاب سرخ و سیاه استاندال رو خوندن می‌دونن من الان دارم از کدوم سوراخ کلید نگاه می‌کنم
همین چندماه پیش نبود که می‌خواست دنیا به آخر برسه؟
لابد واجد شرایط شده که منتظرش نشستیم یا که نه؟
خب په ایی همه ادیان اومدن، رفتن و .... ما که جمیعا هنوز منتظریم یکی بیاد تکلیف بده دست‌مون
سر پل صراط زیر اسمش سینه بزنیم و اونم با یک اشاره ما رو راهی بهشت کنه
یا نمی‌دونم چی؟
  مثل گربه‌ای هستم که از کنار شونه پلاستیکی رد شده
یعنی نمی‌فهمم که چی؟
زیر اون بارون این همه آدم
از مرد و زن و پیر و جوان انقدر موندن تا یکی پیداشه مسئولیت گناهان‌شون را به عهده بگیره؟

یعنی این هممممممممممممممه آدم در دنیا هست که نمی‌تونه برای خودش فکر کنه
اشک‌شون دراومده.... باورم نمی‌شه. خب ایی پدر بیامرز آرژانتینی بناست چه بکنه؟
اگه خبریه، مام برای پاپ بعدی اون‌جا باشیم؟

وقتی تو برای من حد تعریف کنی و خوب و بدم را به محک دین، مذهب، آئین هرچی به سمت آخرت نیک انجامی که خودت می‌فهمیش تازه نه من،  راهنمایی کنی
یعنی تو بهتر و بیشتر از من می‌دونی؟
و اگر اشتباهی هم از من سر بزنه مسئول خطاهاش بی‌شک شمایی که بدون درکی از میزان فهم من از دنیا، مسئولیت بارم کردی
  چه کاریه؟
اگه از روحش درما دمیده و خدایی هست، که لا اله الا الله... باقیش چیه؟
ولی نگاه کن، فقط از سر و کول اسلام بالا می‌رن
این‌ها که دیگه تو ناف اروپای متمدن منتظر یکی بیرون از خودشونن
پس چی بود پیام دین مسیح؟
تا ابد ما گوسفند و خدا چوپان؟


نفخه فیهه من الروحی، چی می‌شه؟
 اسلام خودمون که اگه مذهبیون می‌ذاشتنش که آخر حقوق بشر بود
پس سی چی اسم مسلمونا بد در رفت؟
کشیشان و خاخام‌ها هم مثل ملایان ما دامن بلند می‌پوشن و ببشتری هم ریش دار و چرک به نظر می‌رسند
تازه سیک‌های هندوستان که ریش‌شون رو یه دو سه باری دور سرشون می‌پیچونن

چون ما زوری قاطی سیاستش کردیم 
یاد مرحوم حسن صباح بخیر
در روز قیامت القیامه







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...