۱۳۹۲ آبان ۵, یکشنبه

ترک عادت موجب مرض است




ترك هر عادتي، چهل روز زمان مي‌بره. چهل روز حمایت از عادات تازه و مقابله با عادت قدیمی
شاید برای همین مذاهب عدد 40 را برای مراحل مختلف قرار دادند؟ یا حتا چله نشینی
یه مدت که روش کار کنی و لمش به دستت بیاد، می‌کشه به سه روز
یعنی قدیما گاهی سال‌ها طول می‌کشید تا نبودنی را بپذیرم
حالا پذیرش سر خود شدم و اتوماتیک عمل می‌کنه. از اول می‌پذیرم همه رفتنی‌اند و اونی که باقی می‌مونه منم و بهتره خودم رو کمتر ناراحت کنم و بیهوده انرژی‌های ناب حیاتیم خرج افسوس و اندوه نشه
تو میگی خود خواهی؟
پس می‌خواستی چی باشه؟
ما نفسی‌ هم که می‌کشیم اصل خودخواهی و خواست بهتر زیستنه
انگار بازگشت به کودکی. زودی سر خودم را به یه چیزی گرم می‌کنم تا موضوع آزارم نده و می‌پذیرم، اونی که می‌آإ، حتما می‌ره
ما همین‌جوری الکی رشد کردیم و بزرگ شدیم
بعد اسم‌مون شد، بی‌احساس خنثی
خب بی‌پیر همگی رفتنی هستیم، درخت نیستیم. چرا باید چسبندگی من به افراد بشه ملاک انسانیت؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...