۱۳۸۴ شهریور ۵, شنبه

عشق هاي ايروني


سلامي به رنگ شبهاي مهتابي :ا
خيلي اصرار داشت ثابت كنه كه عاشقه , به سبك مردهاي ايروني راه و نيم راه رگ غيرتش ورم ميكرد و مي خواست بدونه چي تو سرت داره مي گذره .ا
يك در ميون هم خط نشون مي كشيد كه درستت مي كنم !! ا
نمي دونم اگر چيزي معيوبه تو چرا با غيرتت براش ريتم گرفتي ؟
هميشه سعي داشت نشون بده خيلي عاشقه براي همين ميزد جاده خاكي و از اونوري غش مي كرد كه : بي من نبايد آب بخوري , به جز من نبايد نگاه كني , از
خونه دير بيرون نرو يا اصلا نرو چون خوشم نمياد يكي بهت نيگا كنه !!!
فرهنگ گفتاري جالبي هم ارائه كرد !!ا
مثلا وقتي ميگه , پس گردنت و با دندونم مي گيرم مثل يه ماده ببر ميزنمت زمين , من بايد خيلي شانس آورده باشم كه ايشان تصميم به خاك كردنم گرفته !!ا
يا مثلا وقتي ميگه : تو زني و نمي فهمي , من مي دونم چه خبره ؟ يعني هماي سعادت ديگه رو سرت بال بال ميزنه.ا
****
هزارتا از همين حرفهاي صد تا يه غاز . اين يعني معناي عشق مرد ايروني , همه هويت اعتماد به نفس و شخصيتت را مي گيره تا ثابت كنه عاشقته . ولي تز بخت بد نه تو شعور داري دست راست و چپت را بفهمي نه مي دوني خرس كجا تخم ميذاره . عقلت هم كه به چيزي نمي رسه , من نمي فهمم از چي خوشش اومده پس ؟؟؟!!!ا
***
يا اگر قراره چون من يا اون احساس مي كنيم چون هم ديگرو دوست داريم بايد دست از همه دنيا بشوريم و فقط قربون صدقه هم بريم يا فقط يكي قربون اون يكي بره !ا
واي از روزي كه ببينه داري با يكي حرف ميزني يا اصلا مي خندي ؟ خونت و جونت هر دو با هم حلال !! آخرش هم من معني عشق هاي شب هاي ايروني را نفهميدم ؟؟؟!!!ا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...