۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

هامون بازها




خوب بود
البته برای نسل من
نسل ما کلی داستان و ماجرا با حمید هامون داشت
بیست و چند سال از موضوع گذشته و نگاه می‌کنم
انگاری، این اتفاقات مسیری برای خیلی‌ها رخ داد
انگار مسیر ما رو از یه‌جایی قبلن نوشتن
و تو هنگامی که به تماشای مسیر خودت از بیرون و با نام غیر می‌نشینی
حس می‌کنی، چنی تصاویر و وقایع آشنایی!
مثل ویروسی که توسط مهرجویی، به جون جامعه‌ی از خواب جنگ برگشته‌ی ماتزریق شد
و شاید حتا
این مسیر همه‌ی مردم دنیا باشه ، با یک نتیجه‌ی مشابه و .... داستان
یکی از جاذبه‌هاش برام نقد واضح و سریعی  بود از جنس سیاست
و آزادانه مطرح و بازی می‌شد و کسی با کسی کاری نداره
موضوعی که در تئاتر همه‌ی سینماهای من هم به‌چشم می‌خورد
خلاصه که هامون بازهاش بشتابید که کار خوبی‌ست
اما جالب‌ترین کشف امروزم این بود که 
بیست و چند سال برای هامونی سینه چاک کردم که فیلمی زن ستیز بوده
تا نگفتند، نفهمیده بودم
وقتی شنیدم؛ پی بردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...