۱۳۸۶ بهمن ۲۱, یکشنبه

دیروز

یاد عهد درشکه یک‌ریالی بخیر. البته آن‌زمان خیلی چیزهای دیگه را می‌شد به یک‌ ریال خرید و هنوز شیطان این‌طور شاه نشده بود
تازه درشکه چیه؟
فوتینا هم، یک‌ریال بود تازه درش شانسی و جایزه هم داشت. اما الان فوتینا به ارقام میلیاردی هم رسیده و با تمام اینا وقتی قراره اون‌یکی فوت کنه تا همه آرد نخودچی بره تو چشمت، دیگه صبر نمی‌کنه تا از دلت در بیاره و تو پی ببری یک شوخی بود
یاد بی‌بی جهان خوش که در یاد من هنوز جوان است و مهربان و من که اکنون به سن او رسیدم و او هنوز بی‌بی‌جهان من است
این همة حسن خاطرات ماست.
ما گذشتیم و به اکنون رسیدیم. اما گذشتگان در یادمان همچنان جوان و مهربان باقی ماندند
مثل " حمیدرضامشفقی" اولین عشق زندگی من که تا قیامت اولین عشق و هنوز در خاطرم سیزده ساله و من همین‌طور ری کردم
یا، میدان هفت‌حوض که چندین برابر دنیا وسعت داشت و حالا دیگه از فرط آب رفتگی حتی حاضر نیستم ازش عبور کنم
و وای از زمانی که تو پیدا شوی

و من در امروز و
تو هنوز
در دیروزها جوان مانده باشی







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...