۱۳۸۶ اسفند ۷, سه‌شنبه

یاد، یاد دوست

بعضی کارها.
بعضی خاطرات حتی تکرارش کار رو خراب‌تر می‌کنه و تو بدتر به انزوا فرو خواهی رفت
بعضی خاطرات و تجربیات هست که تنها در جایگاه خودش ممکن می‌شه. با آدم خودش و هم‌جنس خودش
چیزهایی که ممکنه با یه آدم دیگه تو رو حتی غمگین هم بکنه
اینجاست که می‌تونم درک کنم که چطور ممکنه ماهی دچار حزن دلتنگی دریا بشه.
چطور من می‌تونم از بغض یک خاطره گلو درد بگیرم و دلم بخواد خودم رو با اولین وسیله ممکن به خونه برسونم تا بتونم بین راه اشک‌هایی را که ساعت‌ها پشت پلکم انتظار کشیده رها کنم تا سیل بشه
و این دست خاطرات همیشگی خواهد بود مگر دیگری بتونه بهترش را بتو نشون بده و تو از گذشته عبور کنی
وگرنه باید مثل الان من از پشت پنجرة دلتنگی به باران نم‌نم نگاه کنی و اصلا به‌روی خودت نیاری که چه‌طور و تا چه اندازه
دلت برای یک بغل پر مهر و گرم تنگه که، تو رو محکم درآغوش بگیره و تو به‌یاد بیاری که دنیا چقدر جای امن و زیبایی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...