۱۳۸۶ مهر ۱۱, چهارشنبه

نه من منم. . نه تو منی



برخلاف نظر دوستانی که از باب منبرهای من شاکی هستند و تصور می‌کنند در توهم فلسفه گیرم نه اهل فلسفه و نه عرفانم. نه گروه خونیم هیچ نزدیکی به این‌گونه علوم داره
من فقط از خودم می‌گم
هرگز هم نگفتم فیلسوفم که منو مورد لطف و عنایت قرار می‌دید و در خفا سین جیم
واقعا که بعضی از شما نرم نرمه از وزارت فخیمة ازمابهترون راحت تر زبانم را قیچی می‌کنید. میگم من، که نگید چرا گفتی تو
اعتراض می‌کنید« بابا چقدر من می‌زنی» اگر گوش شیطون کر و بگم " تو " که دیگه واویلا. همیشه فکر می‌کنیم همه چیز دنیا به‌ما مربوط و چنان به کمال رسیدیم که حق داریم دیگران را قضاوت یا رد کنیم. در حالی‌که چنین شخصی خودش بیشتر از همه نیاز به ترمیم و تجدید نظر داره
چه جسارت‌ها! من تا وقت مرگ هم خودم را نمی‌شناسم. چطور بعضی از شما با خواندن چند پست چنین وهم برتون داشته که، با من بحث می‌کنید و با تمام قوا سعی در اثبات خطاها یا ..... من دارید؟ جل‌الخالق
شاید شما از ردة انبیاء و رسلید و ما بی‌خبر
بسم‌الله جامعة بشری از آغاز در انتظار این منجی بوده . چرا در خفا؟
اما امامان عزیز
درخت هرچه پربارتر افتاده تر. آگاهی هر چه بیشتر زبان کوتاه‌تر. من‌که اینجا فقط به خودم گیر می‌دم اوضاع این‌طور آشفته و جلسات محاکمه برقرار. خدا را شکر در عصر جهالت و خودخواهیم نیستم. شاید اینجا قیمه قیمه می‌شدم
از حرف حساب باکیم نیست
اما شر و ور و نقد بی‌اساس و پایه موقوف
شکر پروردگار هنوز خانم‌والده هست تا به وقت لزوم نهی و نفیم کنه. خواستم به دست بوسی ایشان می‌روم

۱ نظر:

  1. من نمیدونم خاله...که چرا تو همیشه زود جبهه میگیری؟؟؟؟...اگه خودته و خودت نباید مهم باشه برات و فرقی کنه که کی چی میگه....
    همه آزادن به قول خودت بگن اون چیزی رو که میخوان بگن...
    البته امیدوارم در حقیقت اذیت نشی از این موضوع پیش خودت....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...