۱۳۸۶ مهر ۱۰, سه‌شنبه

پسران آدم


از دست این اولاد آدم نوشتنم نمیاد. یا می‌گن کج گفتی یا راست
یا اصلا چرا گفتی؟
یا با تمام قوا مشغول قضاوتت می‌شن و هزار انگ بنگ بهت می‌چسبونن. آخه این قانون هستی است. همه درون خودشان بهترین هستند و اجازه دارند دیگران را زیر ذره بین بذارن
هرگز نه فهمیدم، نه خواهم فهمید خداوند چه چیز اضافه‌ای در وجود آدم گذاشت که در حوا نیست
تا کوچکتریت نسیمی را برسر نازک‌ترین شاخه می‌بینند. داستانی به عظمت طوفان نوح خلق می‌شه
کافیه بگی سلام. یا فقط خیلی ساده از حزن تنهایی حرف بزنی یا مثل من در کمال جهالت بگی : دلم بغل می‌خواد
پسران آدم زود تو را در جدولی جا می‌دن و میان سراغت. بالاخره هالو هم مفتش قشنگه
این دیگه تازه اول بسم‌الله است. جنگ موقعی جدی می‌شه که تو می‌گی
عامو! حالا من یه چیزی گفتم فقط باب اینکه تو گلوم گیر نکنه عقده‌ای بشم. تو چرا به‌خودت گرفتی؟ به ثانیه نکشیده تبدیل به کفر ابلیس می‌شی و از هر راهی که شده سعی دارن حالت را بگیرن
خب عزیزم شما هم مثل من جسارت داشته باش حرف بزن. زندگی کن و یادبگیر انسان محکوم به سکوت نیست
مذهب، اخلاقیات، فرهنگ و ....... همیشه ما را از بچگی خفه کرد و زیباترین احساسات در ردة تابو قرار گرفت و این سرکوب احساسات زیبای ما با هرزگی جا عوض کرد
هر چه نفی بشه و انکار از جای دیگه سر در میاره
آهای پسران آدم، من حرف می‌زنم اما دنبال کسی یا چیزی نمی‌گردم که معطل شما باشم که ا آستین بالا بزنید و در رد ماجرا عقده‌ها را اینجا و برسر من خالی کنی
وبلاگ می‌خوانید یا دنبال شکار می‌گردید؟د

۳ نظر:

  1. What a lovely picture. Thank you for sharing this

    پاسخحذف
  2. babam jan, hamoon cheshmi ke karesh didaneh bazi vaghtha behtareh nabineh,
    hamoon gooshi ke karesh shenidaneh, bazi vaghtha ham behtareh aslan nashnaveh!
    ee, bargashti tehroon, ye rooz ye gheseh neveshtam ke injori shoro mishod: az laneh-e khish biron amad be aftab hoshdari dad o baz be dakhmeh sard-o tarik khish foro laghzid!!(albateh dar masal monaghesheh nist!!?)

    پاسخحذف
  3. تو هم قانونِ سطحی یه دنیا رو زیر پا میزاری...انتظاری جز این نداشته باش....زورت نمیرسه اصلاح کنی ..دنبال راهی باش که خودتم راضی باشی و اینطوری هم نشه.....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...