۱۳۸۶ بهمن ۴, پنجشنبه

secret

سلامی به رنگ جمعه و عطر تمام روزهای سال
شکر خدا که، خوبم. خوب کافی نیست. همه چیز عالی و من راضی
خداوند انواع بلا و مرض را برای انسان قرار داد تا بلکه به جوهرة وجودیش رجعت کند و خودش را دوباره بیابد. یعنی تجربة خودم که تا کنون غیر از این نبوده
بیماری، مشکلات اقتصادی یا هر چه که دوست نداری وقتی به‌سراغت می‌آد که یک جای کار اشکال داره. اشکال از درون و باور ما شکل می‌گیره. نه قوانین هستی یا بدبیاری‌هایی که نام سرنوشت به‌ آن دادیم. بلکه تماما از ترس‌ها و اندوه درونی ما شکل می‌گیره
از هر چه که می‌ترسی مواظب تجربه‌اش باش
به یاد داری چقدر اینجا زر زدم و ناله نوله کردم؟
چرا پریا رفت؟
محاسباتم بهم ریخت؟
چرا خانواده با من بد کرده و من مجبور به فرار در مسیر نوشهر شدم
یادت هست چند بار اینجا به خطا گفتم« خدایا منو با هر چه خواستی آزمایش کن به جز با دخترها؟»
دور نقشة گنج را خط قرمز کشیده بودم برای، دزدان دریای " ابلیس" ما می‌گیم او می‌شنوه و ما را دچار می‌کنه تا از خدا ناامید بشیم. از اینجا کار مال من و ایمانم به اوست
" من " مثل همیشه به او ایمان دارم. کما اینکه تا اینجا هم جوابی که گرفتم کم از معجزات عیسوی نداشت. ولی بی‌واسطه. که تنها با نظر خدا
باور کن
بیا پایین تا بگم داستان چیه

۲ نظر:

  1. خوبیش اینه که خوبی...

    پاسخحذف
  2. بقول این خانم آزاده خوبیش اینه که خوبید وگرنه اینکه وقایع زندگی را به معجزه و اینها ربط دادید از نظر من من کله گنده خیلی هم نشانه خوبی نیست. نکنه خدای نکرده هوایی و آسمانی شده باشید. البته چشم حسودانی چون من کور باد.انشاالله که در معجزات همچنان باز باشد...خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها وحی هم بهتون نازل شد..1

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...