۱۳۸۸ فروردین ۱, شنبه

سال، عشق


این اولین غنچة نسترن امساله که باز شد
اولین در نوک بالاترین شاخه
حتما به فال نیک خواهم گرفت




نسل‌ها الگوهای غلط دست به دست گشت تا به ما رسید. نمی‌دونم شاید این تجارب برای نسل‌های پیشین خوب جواب داده باشه. اما نه برای انسان امروز
امسال کودتا
نه
انقلاب کردم
بس‌که همه این سال‌ها نشستم و پاشدم امانت دست به دست چرخوندم و گفتم: من از دنیا چیزی نمی‌خوام
یعنی برای خودم چیزی نمی‌خوام. من همه دنیا را برای تو می‌خوام
انقدر از این قسم الگوها پخش کردیم که امر به جمیع اولاد مشتبه شد که ما کاری نداریم در این سفر زمینی جز حمالی و به‌خاطر دیگری زندگی کردن
امسال صفحه رو به عکس چرخوندم و سال را به نام خودم مزین کردم
خب مگه من چی‌ام از دوول نه گانه کمتر، که هر سالی به‌نام یکی مزین می‌شه؟
منم امسال را برای خودم و به‌نام خودم آغاز کردم
هر کاری کردم فقط برای دل خودم بود. از خونه‌تکانی تا سفرة هفت سین و الی...... دلیل هم داشت
دلیلش سوء استفاده این اولاد عجیب و غریب آدم بود
دیدم نزدیک عید صفحه حال بگیری رو گذاشته و قصد داره عیدم رو کوفت کنه
منم اعلام خود مختاری کردم
کلی هم حال کردم. رفتم به سلیقة خودم بساط هفت سین را به رنگ صورتی تهییه کردم و با سلیقة خودم چیدم

بیست و چند سال بود هی پرسیده بودم : خب حالا اینو کجا بذاریم؟
یا این اواخر که اصلا مسئولیت دختر خونه و سرش قیامتی در رقابت به‌راه بود
امسال را به نام عشق
مزین کردم
امسال از عشق به خود آغاز کردم و تا انتها با عشق به‌سر خواهم برد
قصد من این است
امسال سال شیرین، عاشق است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...