۱۳۸۸ فروردین ۲۶, چهارشنبه

شاه‌راه هستی



شکر که امروز تمام چراغ‌های هستی برای من سبزه
روز خوبی شروع نشده بود. یعنی با درد قلب بیدار شدم و فکر کردم عزرائیل اومده سراغم
ولی هر لحظه که می‌گذشت واژة قشنگ تعبیر دیگر می‌یافت و من هم تازه و قشنگ می‌شم
می‌گم می‌شم چون می‌خوام هم‌چنان این حال خوب را داشته باشم
خدا حفظ کنه هر چه احوالات نیکو و شیرین زندگی‌ست
وقتایی که منتظر یه چیزایی می‌شینی و ذل می‌زنی به در یا تلفن، در ست همون موقع است که هیچ اتفاقی نمی‌افته
انرژی انتظار جرم سنگین و بالایی داره که هر لحظه حجیم تر می‌شه
کافی از جات بلند شی و بری به گلدان‌ها آب بدی. یا یه کار بی‌ربط دیگه انجام بدی
یهو پرده کنار می‌ره
سر می‌ریزه
و حدوثی که منتظرش بودی واقع می‌شه
خداوندا سجده شکرت امروز هزار باره به من واجب شد که دیدم همیشه کنارمی
به نخ می‌رسم
ولم نمی‌کنی
دوست دارم که تنها تو راست شایستگی ستایش
و من مستحق بخشش که حقیرم و در برابرت اندک
نه هیچ که هم‌چنان از روح تو در من است
این جهان اکبر است
پس من همه چیز




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...