۱۳۸۸ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

جمعه‌ات بخیر



سلامی با عطر خوش جمعه
با طعم بربری تازه و
سرشیر و گردوی تفرش

پنیر تبریز و
عسل دماوند
کله پاچه تهران و بریونی اصفهانو تخم مرغ محلی با زردة نارنجیخرمای اهواز و
نون قندی کنجدی شیراز


وای بسه دل خودم خواست
طفلی اون‌ور آبی‌ها که به کل هیچیعجب هوایی؟عاشق کش .
خفن تا دلت رو بزنه
حالت همچین جا بیاد که انگاری عمری‌ست عاشقی


هوای تهران چنان ابری و ملایم که غلط نکنم امروز خدا با یکی دیت دارهاز اولش پیداست برای مراسمی محیا شده
عطر گل‌های بالکنی بیدارم کرد
و الان جز صدای پرنده‌هایی که بین
چنارهای بلند و معروف بهارشمالی زیست می‌کنند
نمی‌شنوم
خدایا این‌همه زیبایی؟
ماله منه؟

خبر خوش
امسال می‌زنم تو کار صادرات گوجه فرنگی
خدا را چه دیدی سال دیگه هم وسعت می‌دم می‌رم تو کار رب گوجه فرنگی
ببین بذرها در صبوری من
چه شکل گرفته؟











آغاز صبح جمعه با باغبانی خاطره‌ای‌ست که من از خودم به جا می‌ذارم
مثل یاد گل‌سرخی که پدر بعد از نماز صبح از گشت درون باغ می‌آورد و همیشه به‌نامش ثبت شد





آخه من بدجور عاشق خاطره سازی هستم
خودم در خاطرات این‌گونه بسیار غنی و گوش وزارت فخیمه دارایی نشنوه
مال و منال دارم
بذار وقتی نبودم دخترا هم به یاد بیارن که

جمعه روزه باغبانی بود


از صبح می‌رفت بین بوته‌هاش و با اون‌ها معلوم نبود چه می‌گفت؟
چه می‌کرد
که از ذوق قد می‌کشیدند و
به سمت خورشید بالا می‌رفتنبذار بگن،
ناهار ظهر تعطیل قانون بود.
همه باید بودیم

الکی

کی
کی
بوده؟


ولی خب
دلم که می‌خواد

البته اولا خیلی سعی کردم قانون مندش کنم که غذای عید و تعطیل را باید خانواده با هم باشند
ولی از وقتی فهمیدم گاهی ترجیح می‌دم هنوز قهر باشم
قانون ور افتاد

چه کنیم یه عمره خراب سیاست والدیم و آخرش هنوز هیچی

خلاصه که تا باشه از این جمعه‌های پر از صدای گنجشک و جک و جونورایی که افتخار آشنایی نزدیک‌تر را با آن‌ها نداشتم


سلام

صبح بخیر
روزت طلایی و خدای گونه
صبح بخیر با دیدن سینرة عید که چنان این‌جا جو گیر عشق شده
که داره به سمت ماتیکی می‌ره
ای جووووووووووووووووونم
وقتی یه گل به عشق ما جواب می‌ده. یعنی ما باید در برابر محبت هم سکوت کنیم؟
از هم دریغ نکنیم
کلمات مهربونانه
قشنگ
قشنگ
قشنگ
باور کنیم زندگی زیباست
چون از ماست

۲ نظر:

  1. man gorboon to beram banoo janam, delam tange bart azizam, yade man to bagh kocheek balkoni bokon, mibosamt azizam

    bedon hamishe to dele mani

    پاسخحذف
  2. من یکی شخصا قربون شما تنها تنها خواهم رفت تردید نکن بانو جان
    که جای شما همیشه در قلبم خالی‌ست

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...