۱۳۹۱ آبان ۲۹, دوشنبه

ترک عادت و GEM TV




باید در این نقطه تمام قد تعظیم و مراتب سپاسم را به کانال جم اعلام کنم
یکی دو سال پیش در نبرد با الگوهای حضرت خانم‌والده که همیشه از بچگی در گوش‌مان خواند که ، آدم نباید بی‌کار و بی‌عار ول بگرده، زنجیرها پاره کردیم و افتادیم کنج ذلت عادت
یه‌جور اعتیاد خانمان‌سوز که خودمون حالی‌مون نبود و ولی همه‌ی مخدرات شیرین و دلنشین بود
هیچی که نبود از عصر عزا نمی‌گرفتم که، باز شب شد و حالا چه‌کار کنم؟
می دونستم ساعت 7، 8، 9 ، 10‌، 11 باید سریال ببینم که البته با فارسی‌1 شروع شد
در نتیجه هر شب می‌خاستم بدونم، بعدش چی شد و ترجیح می‌دادم بیرون هم نرم
کسی هم نیاد خونه ام و .................. نه کتابی، نه نقشی، نه موزیکی، نه عشقولانه‌ای نه هیچی
از فارسی‌1 به پی‌ام‌سی و جم هم اضافه شد
کف‌گیر فارسي‌1 که به ته دیگ رسید، حذفش کردم
پی‌ام‌سی هم خودش خودش را حذف کرد
مونده بود یک جم و یک حریم سلطان که دیشب در یک عملیات احمقانه نشان نداد
طمع کرده که ملت رو خر کش کنه یاه‌ست که لابد بهش کانال مفتی دادن تا شلوغش کنه
سریال رو قطع کرده که جماعت بریم یاه‌ست
من‌که دیگه نیستم
  بهم برخورده
به‌خودم اومدم دیدم شدم بازیچه‌ی تک‌چشم دجال
از امروز وارد مرحله‌ی سم‌زدایی شدم و تحریم انواع سریال‌جات

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...