۱۳۸۶ آذر ۱, پنجشنبه

آمین


من که باور ندارم اساس دنیا براین باشه که ما تنها بمونیم. مال من صداش زیاده چون ذاتم راوی و هوچیست.
ولی همه یک جوری تنهان
همه یک چیزی کم داریم
چیزی که خودمونم نمی‌دونیم دقیق چیه. چون این دیار که دچار کمبود چیز نشده که همه اینطور به بی‌چیزی خوردن
هر کدوم از ما در یک نقطه از این نقش گرد و قلمبه منتظر و در پی آرزوهایی هستیم که بی چیز فایده نداره و بی مایه فطیره
تو وسط بهشت. 

همه برج‌هاشم مال تو.
آخرش وقتی تنهایی هیچ کدوم رو نمی‌خوای
حاضری در یک آلونک یک تیکه نون دهاتی گرم از یک دست پر مهر که با عشق پخته شده بگیری و باور کنی هیچی نداری
این یعنی همة اون چیزهایی که ما کم داریم. 

ولی ادای چیز دیگر و در میاریم
خداوندا عشق را بر همة ما حادث کن
آمین

۳ نظر:

  1. بخت از دهان دوست نشانم نمي‌دهد

    دولت خبر ز راز نهانم نمي‌دهد


    از بهر بوسه‌اي ز لبش جان همي‌دهم

    اينم همي‌ستاند و آنم نمي‌دهد


    مردم در اين فراق و در آن پرده راه نيست

    يا هست و پرده دار نشانم نمي‌دهد


    زلفش كشيد باد صبا چرخ سفله بين

    كان جا مجال بادوزانم نمي‌دهد


    چندان كه بر كنار چو پرگار مي‌شدم

    دوران چو نقطه ره به ميانم نمي‌دهد


    شكر به صبر دست دهد عاقبت ولي

    بدعهدي زمانه زمانم نمي‌دهد


    گفتم روم به خواب و ببينم جمال دوست

    حافظ ز آه و ناله امانم نمي‌دهد


    salam az invar abha

    پاسخحذف
  2. آآآآآممممممممممین

    پاسخحذف
  3. آميــــــــــــــــــن
    سلام
    خوبي خاله ؟
    ميدونم بي معرفتم ... شرمنده هستم كلي ...
    اينروزا اونقد درگير م كه حتي نميتونم به صداهاي دلم گوش كنم ... يه چن وقته داره داد و بيدا ميكنه و محبت ميخواد ...
    به قول شما عصر يخبندونم انگار ... دلم گرماي خورشيد ميخواد ...

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...