۱۳۸۶ آبان ۱۵, سه‌شنبه

من چه سبزم


وقتی ذهن درگیر و انرژی ما را بیهوده هدر می‌ده. نتیجه این می‌شه که بعد از عبور از یک بحران روحی، عاطفی، ذهنی
بیماری‌ها یک به یک از راه می‌رسه
به هر شکل سه ماه گذشته و اتفاقات عجیبی که پشت هم سرفرازم کرد. شد بیماری عفونی و صاف نشست روی مرکز احساسات و ریه نازنینم درگیر شد
هنوز خوب نشده. اما من در حال عبور از بحرانم
اوضاع بد نیست. خوب است و من راضی. بیماری هم برای همه هست. تنها کاری که از من ساخته است، اینه که منتظر بهبودی کامل بمونم
اما جادة پیش رو تا حدودی آفتابی و
حاشیة مسیر سبز به نظر می‌رسه
و من ستاره‌ها را همچنان در پشت ابرها باور دارم

۴ نظر:

  1. khob khoda ra sad hezar martabeh shokr! cheshm sheytoon koor, goosh sheytoon kar, bezanim be takhteh ke dobareh cheshm nakhorid...

    پاسخحذف
  2. من که قبلا بهت گفتم:)

    پاسخحذف
  3. جنگ ادما با من نیست...در اصل با عشق و محبته...

    من با چشمای خودم دیدم و با دل خودم حس کردم ..که ادمای بد خدا چه طور میتونن دست به هر کاری بزنن واسه یه این که دو تا آدم دیگه یه خدا که با هم مهربوونن و حرف هم رو میفهمن با همدیگه بشن خوورووس جنگی....من و دختر خالم با این طوطئه یه دردناک مواجه شدیم بار ها و بار ها... و هنوز اون همیشه خط مقدم میجنگه که به من آسیبی نرسه....ازم پول هم نمیگیره....

    هر روز هم یه بمبارون سهمگین...اما خب...حالا دیگه این بمبا فقط قلقلک میدن و شدن وز وز مگس...
    جنگ خوشمزه و شیرینی میشخ بعضی وقتا....مثل شطرنج شاید...
    من باز اینجا منبرم گرفت.... چم شد؟؟؟
    ببخشید ...:p:p:p

    پاسخحذف
  4. وقتی تو خوبی من خوشحالم...
    همیشه خوب و سبز باش...
    سالم و پر طراوت...

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...