۱۳۸۶ آبان ۲۴, پنجشنبه

الوهیم






ما یک موسسه ی بین المللی هستیم که بیش از 65000 عضو در تمام قاره ها دارد.

ما طرفدار آزادی بیان ، عدم خشونت و حقوق بشر هستیم و از تمام اقلیت ها حمایت می کنیم بدون اینکه از نظر نژادی ، علایق جنسی و یا دین بین آنها تبعیض قائل شویم.

در 13 دسامبر 1973 کلود وریلهون که یک خبرنگار مجله ی اتوموبیل بود از طریق تله پاتی به او القا می شود که به وسط یک آتشفشان قدیمی در فرانسه برود و در آنجا با یک موجود فضایی دیدار می کند.

این موجود فضایی برای او آشکار می کند که هزاران سال پیش آنها به سیاره ی ما آمدند و تمام انواع حیات را با به کار بستن دانش و مهارت مربوط به DNA خلق کردند. در پایان آنها ما را به شکل خودشان همانطور که انجیل می گوید ، خلق کردند.

آنها همان کسانی هستند که پیامبران تمام ادیان را فرستادند و با آنها ارتباط برقرار کردند که از جمله ی مهمترینشان موسی ، بودا ، عیسی و محمد می باشد.

این موجودات فضایی الوهیم نامیده می شوند که یک لغت جمع است و در عبری باستان به معنی "کسانی که از آسمان آمدند " می باشد. مفرد الوهیم ، الوها می باشد (الله برای مسلمانان و آلوها برای هاوایی ها و...) به یاد داشته باشیم که قبل از نوشته شدن قرآن ، الله ، اِلّاها نامیده می شد که خیلی نزدیک به الوها می باشد. الوهیم نام کلود وریلهون را به رائل تغییر دادند و از او دو چیز خواستند:

1) این پیام را در سراسر جهان پخش کند.

2) برای آنها سفارتی بسازد که ترجیحا نزدیک بیت المقدس باشد. آنها با تمام پیامبران به این سفارت خواهند آمد تا با ما ملاقات کنند و میراث علمی شان را که 25000 سال از ما جلوتر است در اختیارمان بگذارند.

کتابهای پیامها که توسط رائل از الوهیم دریافت شده اند همگی به هر زبانی که انتخاب کنید به رایگان قابل دانلود در سایت www.rael.org می باشند. بعد از خواندن کتابها ، هرگونه سوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

با عشق فراوان

معاون بخش خاورمیانه

۱ نظر:

  1. salam golbanoo
    jaleb bud, mano yade filme matrix andakht. faghat sayte filtere.
    ghatan mojudate farazamini vagheiyat dare.

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...