۱۳۸۶ آبان ۱۸, جمعه

ما



انسان همیشه عادت داره خداوند را دور از دسترس و دشوار قرار بده.
که منشاء آن از خودخواهی انسانی است که تحمل پذیرش بندگی بر خدایی نه خیلی عجیب و دور از دسترس را نداره
خدا روز بروز بزرگ و بزرگ تر شد تا نتونی بهش برسی
خداوندی که از تو با تو آغاز می‌کنه
از تو شروع می‌کنه
تو جوهرة ذات آفرینش اویی
خدایی که دور و یا جدای از تو نیست
خدایی که وابستگی و خواری را بر غیر خودت، کفر و بت پرستی خطاب می‌کنه
و تو می‌خندی. چون نشندیدی وقتی می‌گفت:

تو خود خدایی
تو حامل روح او و از جنس ارادة اویی . 

این همه وحدت وجود است و زیبایی. چقدر این اسلام و قرآن معصوم و ناشناس افتاده
موضوع مورد نظر ماییم
نه حامل وحی
در کل کتاب پنج بار به نام شخص نبی خطاب شده. منظر قرآن انسان خداست و قرآن نقشة گنجی که همه را شامل می‌شه






۱ نظر:

  1. من همه یه اینا رو باور دارم ..اما نمیدونم منتظر چی هستم؟!!!!

    نمیدونم این خدا خان محترم چیکار به من کرده یا چی تو اون فوووتش بوده که به من دمیده که همش الان منتظر یه فاجعه ام...همش به بدترین بلایی که میخواد سرم بیاره فکر میکنم چون تا بوده همین بوده...و این ازش متنفرمیکنه...نمیدونم چرا همش گم میشم و هیشکی نمیتونه پیدام کنه....

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...