۱۳۸۶ آذر ۸, پنجشنبه

آی، مردم

حالا ماشالله شما که اهل کمالات و موطن نوابغ هستید ،چرا؟
در تمامی برگ‌های دنیا می‌شه علتی برای به دنیا آمدن ‌و ز‌ِندگی نوشت، اما این‌هم مانند خداوند خیلی شخصی و شبیه به خود ماست
این اصل زاد و ولد رو گربه که هیچی
لاکردارها این کفتر چایی‌های محل ما هر موقع وقت می‌کنند در حال جفت‌گیری‌اند
وامصیبتا که من در رسالتم از کبوتر جا مانده باشم
بعضی از ما فطرتا برای بچه دار شدن و یا حتی همسری آفریده نشدیم
بعضی فطرتا مجردیم
هستیم یا کردیم، چون همه می‌کردند
من که خیلی دیر فهمیدم برای هیچ‌کدام ساخته نشده بودم. در نتیجه در هیچ‌یک موفق در نیامدم
ما آمدیم آنچه که هستیم و در توان داریم تجربه کنیم
این اسم‌ا‌عظم ماست. ذات الهی و نام هر یک از ما کلید گشایش همه درهاست
جان من! افت کلاس همشهری. ما رو با مرغ و خروس‌ها یکی نکن
ما عشق داریم
عشق
ای دل‌هاتان پر رویا
عشق دارم
عشق
عشق‌هاتان کو؟

۲ نظر:

  1. اي سبدهاتان پر خواب
    سيب آوردم
    سيب سرخ ... به هر حال من و شما يا جلوييم يا عقب از اين قافله بالاخره يه فرقي داريم و يه جاي كار مي لنگه فعلن كه من سرباز شدم و عازم سفر

    پاسخحذف
  2. راستیتش این دوست دانشمند بنده می فرمانید که این احساسات عشقی (زهر ماری) هم ناشی از بالارفتن یه سری ترکیبات شیمیایی در مغر می باشد. در واقع همه احساسات ما از جمله این عیشق ربط و روبط جسمانی دارد و ما (من وشما) اون رو باشتباه به عالم بالا و عالم دیگر ربط می دهیم
    البته میدونم این حرفا یک جورایی تیشه به ریشه اعتقادات شخصی باشدو من هم هنوز به تمامی باورش ندارم اما تا حدودی دارم به اون نزدیک می شوم. ... .

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...