۱۳۸۶ آبان ۲۳, چهارشنبه

پوزش از قوم بنی اسرائیل



وای از زمانی که این رگ‌های غیرت آبا اجدادی آدم دچار تورم حاد بشه و از وسط کارزار هستی بخواد بالای موضوعی در بیاد. بخصوص اگر از نوع مال من یعنی، از تبار ولایت تفرش باشه. 
دیگه اون‌موقع است که رگ غیرت چنان بالا می‌آد که نسبتا تا حدودی عقل زایل و چشم‌ها در حیا را بسته
حالا با عرض شرمندگی و پوزش از قوم بنی اسرائیل باید بگم
راستش ماهم فقط پز این قوم آریایی بارمون شده. مثل مواقعی که من در عین کمبود هویت پشت اسامی بومی و آبااجدادی پنهان می‌شم. راستش این فرد از قوم آریایی غلط کرده به هر فردی از هر قومی حتی مارمولک پرست‌ها لیچار بگه
واقعا شرم آوره! به من چه که چی می‌گذره؟ وقتی نمی‌تونم حرف خودم را بزنم و " البته که انشالله به یاری الله بزودی حق‌مان را می‌دهند" ولی دروغ چرا؟
بعد از عمری به درازای طوفان گیلگمش نتونستم چهار تا کتاب نکبت را از این وزارت فخیمة ازمابهترون بکشم بیرون
مهر پیش رئیس. رئیس فقط روزهای دوشنبه میاد. بررس‌ها ناشناس. کتاب‌ها را پیک گمنام توزیع می‌کنه. آنجا حتی جناب آبدار چی هم ممکن است معجزات بسیار بزرگی از خود نشان بدهد
پس همشهری سلام
هر ایرانی پاک نژاد می‌داند. عصر هویت ملی و تمدن چند هزارساله گذشته و فقط جهان را با امروز ما کار است. بدو بدو عقب نمونی تا وانمونی شدیم ماشین چاپ
چاپ تصاویر گوناگون و عجیب انسانی
که اون‌هم غلطی نکردیم و فقط عمر در راه محاسبه و مکاتبه به ابطال رساندیم
اما از آنجا که باور معجزات را تا گور با خود داریم. باور می‌کنم
زندگی زیباست و اصلا چه اهمیت دارد خشایار با کی چه کرده؟
انشالله هر چه بوده، خیر بوده
اساس هستی خیر است
مهم اینه بلد باشی بگی: 

ببخشید
اشتباه کردم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...