۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

دوست عزیز، پدر تزریق ایران



چهار پنج روز گذشته علاوه بر منزل والده این هم در دست داشتم
ولی تصویری که من برای کار خودم می‌سازم
تا کاری که برای غیر انجام می‌شه، هزار تفاوت داره و اولین و مهمترینش
می‌دونم بناست چی بگه
اما کاری که ریشه‌ی علمی و ... اینا هم داره
گفتنش برای بی‌سوادی مثل من دشوار می‌شه
همین میزان سبزی و زردی برگ‌ها و .... که نشانه‌ی نوع کار دوست عزیز است
در آموخته‌های من حضور نداره و موجب می‌شه یک کار صد دفعه تغییر کنه
اما من را باکی نیست که
دوست عزیز و قدیمی به‌قدری برای‌م همیشه رفیق راه بوده
که با جون و دل براش کار انجام بدم
این کار بناست روی اتاقک وانت بنر بشه
کارت ویزیت‌ هم هست
که چون کامل نشده، این‌جا نمی ذارم
بعد می‌مونه بروشور و ... اینا
فرهود به گردنم زیاد حق داره

چهار سال پیش درخت‌های چلک رو تزریق کرد
اون‌سال  درخت‌ها بر زمین سجده کرده بودند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...