۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۳, چهارشنبه

ته امنیت



دروغ چرا؟؟؟
تا قبر آ آ آ آ
اتفاقن و دقیقن به امنیت خیلی فکر می کنم
زیرا
هیچ گاه از خانواده جدا نشدم و تنها جداسری ام زمان های حضورم در چلک می‌شه
و تهش حساب می کنم
کجا برم ؟
این جا خر خودم و پادشاه خودمم
کل محل می‌شناسنم و کافیه یکی بهم چپ نگاه کنه
یعنی امنیت در حد جام جهانی
و این برام بسیار مهمه
همون‌قدر که طلبه‌ی هجرت نشم هیچ‌گاه
یعنی این‌جا برای خودم هستم، شناسم و اهل همین خاک
و گاه هم با افتخار و معمولن با احترام رفت و آمد دارم
یعنی ذهن‌م حق نداره وسوسه بشه که :
آخ اگه از ایران بریم، فلان جا
انقده خوبه
خودش می دونه برای یک آدم تنها بهترین جا همین‌جاست و بی‌خودی خودش رو خسته نمی‌کنه
و از همه مهمتر
اهل بیت زبون من رو نمی‌فهمند
برم کجا که بخوام تازه خودم رو اثبات کنم و .... اینا
خلاصه که از این محله کندن برایم حکم قیامت خواهد داشت
کاری که یک عمر ازش دوری کردم
ولی خب بد هم نیست اگه چلک یه‌نموره خودش رو بکشه نزدیک تهران
مثلن حدود 200 کیلومتر
خیلی عالی می‌شه
صبح چشم باز کنی بیای توی حیات و گل‌ها و باغچه و ..... خیلی خوبه

من‌که هی می‌گم ترسو هستم
فقط ترس من نوع دیگراست
از جنگل و تاریکی و ... اینا نمی ترسم
از آدم‌های شرور و دوپا احتراز دارم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...