۱۳۸۷ فروردین ۹, جمعه

آقایان محترم


خلاصه که از هرچه بگذری سخن دوست خوش تر است
اشخاصی مثل بهلول یا .... کسانی که حماقت اختیاری را نقاب می‌کنند تا کمتر رنج‌ بکشند به مراتب خوشبخت تر از آن دسته کسانی هستند که دائم در پی توضح و در رنج اثبات خود هستند
کشف اول سال جدیدم در مورد قالب آقایان در ارتباط با سن آن‌هاست و عرق سردی به پشت من نشوند
مردها تا سی می‌خوان یک هویت اجتماعی دست و پا کنند
تا چهل مراتب پیمبری روطی می‌کنند تا به بی نیازی مراتب پنجاه می‌رسند
شخصیت‌ها محکم و سخت شکل گرفته و تو باید خیلی آدم خوش شانسی باشی که یک مدل همچنان نرم و دوست داشتنی به پستت بخوره
تازه
حاضر باشه به حرف یکی دیگه غیر از خودش گوش کنه
سخت، تلخ، مغرور و پر مدعا یا ذی‌ذی و بیچارهخلاصه که بانوان گرام تا کارتون به آقایان مرز پنجاه نرسیده بجمبید که ممکنه تنها بمونید
حالا من تا صبح اینجا روضه بخونم که چی می‌شد اگه همین حالا یک بغل، پر از محبت گرمت می‌کرد و بهت می‌فهموند که، هستی
و
دوست داشتنی هم هستی
سن بالا بره زمان به بیشتر از یک جمله قد نمی‌ده چون آرتروز آقا بالا زده
حالا از من گفتن بود خود دانی

۲ نظر:

  1. به دنبال چه می گردی؟
    تمام شعرهایم
    مآمن دارالمجانین است
    اگر دیوانه ای
    برخیز...!

    سلام

    نمی دونم چرا هر چی فکر می کنم آینده خودمو تو شماو اندیشه ها و عقاید و شخصییتتون می بینم.
    فکر می کنم شاید 20 سال دیگه منم یه وبلاگ اینجوری داشته باشم...خدا رو چه دیدی...

    لحظه های زیبایی رو براتون آرزو می کنم.

    پاسخحذف
  2. سلام ، وقت خوش

    با تاخیر نمی دونم چند روزه سال نو مبارک
    چند پست آخرت رو خوندم و کلی خندیدم
    یادم رفت واسه چی می خواستم کامنت بزارم !
    آهان
    اولا وبلاگت بوی ازدواج گرفته
    بعدش عشق و دوست داشتن خودش میاد ، یعنی برای من اینجوری بوده ، هر چی بگردی دورتر میشه و زمانی که اصلا تو فکرش نیستی بهو میبینی ...

    همین .

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...