۱۳۹۰ مهر ۲۰, چهارشنبه

سه فاز موقت




دیروز اداره‌ی برق منطقه بودم
مردی از راه رسید و پرسید:
کجا باید درخواست برق سه‌فاز موقت کنم؟
با حیرت به پشت سر چرخیدم و پرسیدم: مگه موقت هم داره؟
با پررویی جواب داد: تو ایران می‌شه همه چیز را موقت داشت
شانه بالادادم و به سمت میز برگشتم
خانم پشت میزی گفت: آقای سلطانی ببین این آقا چی می‌خواد و سلطانی از همه‌جا بی‌خبر 
به مرد نگاه کرد 
چشمکی زد و در حالیکه برگه‌ای را نشان می‌داد، تکرار کرد
سه فاز موقت می‌خوام
مام که بدجور حاضر جوابی‌ش به دل‌مون سنگینی می‌کرد منتظر جواب آقای سلطانی  که گفت:
مگه پلاک ماشینه که موقت داشته باشه؟
مرد با اصرار گفت: ولی خیلی‌ها گرفتن
پاسخ شنید، اون‌ها وقتی داشتن تخریب می‌کردن گرفتن. نه شما که ساختمونت کامله 
نگاهم به خانم افراشته برگشت که مثل من مشتاقانه حواسش به آقای سلطانی و مرد مرد متقاضی بود
با لب و لوچه‌ی آویزان به من گفت:
نه خانم این مثل صیغه نیست
گفتم، البته در ذات بی‌شباهت هم نیست
هر دو برق دارن برق‌ت رو می‌پرونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...