۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

آفتاب بازار




این دو ماه گذشته بس‌که ملت ایران از دست این سمر خانم نجیبه ، شخصیت ننگین سریال عشق ممنوع 
حرص خوردن و انرژی منفی روانه‌ی ولات ترکیه شد  looooooooool این بخش را جدی نگیرید لطفا
ببین یهو چه زلزله‌ای شد!!!

جونم برات بگه، دل من‌که کوچیک و بی‌طاقت دیدم نمی‌تونم بشینم تا همه‌ی هفتاد و نه قسمت سریال طی بشه و هم‌چنان روزی دو ساعت حرص قورت بدم
سریال رو خریدم و خودم را با دیدن قسمت آخرش خلاص کردم
حالا هرموقع که راه داد بخشی رو می‌بینم و کمتر هم حرص می‌خورم
شاید اگر عاقبت زندگی و دنیا را هم می‌دونستیم کمتر دست و پا می‌زدیم
کمتر انرژی حرام می‌شد و ..... راحت تر زندگی می‌کردیم. قدر داشته‌ها را می دانستیم و از نداشته‌ها
روی برمی‌تافتیم و به هر چه هست دل خوش می‌کردیم 
ولی زندگی از هیجانش می‌افتاد و من هم راضی به این‌که فقط آرامش داشته باشم و بس
مثل حسی که وقت نماز ظهر داشتم
وقتی زیر چادر نماز سفیدم در نور آفتابی که خودش را در تمام خونه پهن کرده
به نماز مشغول بودم
پر از حس امن کودکی
گفتم خدایا همین ریتم را نگه دار برام که بیش از این ازت چیزی نمی‌خوام
مگر آرامش همین لحظات حال


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...