۱۳۹۱ مرداد ۳۰, دوشنبه

پروفسور ثقه الاسلام تیمسار دکتر حاج سید مهندس محمد رضا خان، هالو




این مرد را به‌خاطر داری؟
محمد رضا عالی پیام، فرشته‌ی نجات من
در این لینک توضیح داده بودم که چه‌طور این مرد بین اون همه آدم. کار و زندگی‌ش را رها کرد و به داد من رسید
همان ایام بی‌کسی که آواره‌ی دادگاه و بیمارستان‌های پریا بودم
همان روزگارانی که هم‌خونم کمر به .... من بسته بود
و غیری که حتا مرا نمی‌شناخت چه‌گونه همراهی ام کرد تا بیمارستان و آن‌قدر ماند تا خانم والده که خودش در آن زمان در جناح دشمن نقش ستون پنجم را ایفا می‌کرد، رسید
از آن تاریخ تا این‌که نام عالی‌پیام در اولین خط لیست انسان کامل در ذهنم نقش بست
یعنی هر کسی از من بپرسه، آدم خوبی سراغ داری؟
بلافاصله می‌گم: آقای هالو
اما حالا این مرد در بند است
دو روز بعد از این مصاحبه بردندنش آب خنک نوش‌ جان کنه تا الان
و دختری که در فراق پدر می‌سوزه
مریم دختر استاد
دختری با چشم‌های گریان و مانده به راه انتظار
این‌که چه به سر استاد می‌آد که بی‌شک خودش انتظارش را می‌کشید
اما این‌که قلب کوچک مریم به چه سان در سینه‌اش می‌طپد هم حدیثی تلخ
فقط می‌تونم عاجزانه از شما بخوام ، این مرد شریف را هر چه زودتر به دخترش بازرسانی
به حکم مهری که به برخی از مخلوقات آزاده‌ات داری
به حکم این‌که شما خدایی و من همیشه به راحتی با شما گپ می‌زنم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...