۱۳۹۱ مرداد ۲۱, شنبه

خیر و شر نداریم





چطور می‌شه گفت ، فلان چیز شر و فلان چیز خیره؟
فلان تاریخ نحس و فلانی‌شون خیر
فقط دقت کن به آمار نوشته‌های از امروز به بعدم
فعلا شما دقت کن تا به وقتش بگم چی شده
تا ببینی چه‌طور سرچشمه‌های من دوباره به جوشش و فعال می‌شه
در تاریخی که خیلی‌ها دلیلی برای اندوه دارند
چه ساده من می‌تونم پر از حس خوبی باشم
که سال‌هاست از یادم رفته


بعد از زلزله‌ای در ژاپن، گرازش‌گر از مرد می‌پرسه:
زلزله چه آسیب‌هایی به زندگی شما زده؟
مرد با خونسردی لبحند زد و گفت:
نه تنها آسیبی نداشته که به نغع من شد
تا قبل از اون  کارتن خواب بودم و لقمه‌ای غذا به زور پیدا می‌کردم
الان در سرپناه هستم.
 یک تخت تمیز دارم و 
روزی سه وعده غذای گرم و رایگان هم می‌گیرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...